Perakende ve Mağazacılık Çözümü müşteri arabirimi ve arka ofis işlemlerini sıkı bir şekilde entegre ederek müşteri arabirimini basitleştirmelerini sağlar. Bu entegre ve kullanımı kolay kurumsal çözüm, çalışanlarınızın üstün müşteri hizmetleri sunmasına, envanter maliyetlerini azaltmasına, marjları iyileştirmesine ve gelirleri arttırmasına yardımcı olur.

Küresel bir kanal ortakları ağından temin edilen bu esnek sistem, tüm şirket çapındaki kullanıcıların sistemi benimsemesi ve süreçlerin iyileştirilmesi için Microsoft Office 365 sistemi ile sorunsuz olarak entegre olur.

Perakende / Mağazacılık Çözümleri
Perakende Sektörü Çözümü

Perakende şirketlerinin dijitalleşen bir dünyaya ve yüksek beklentili müşterilere ayak uydurması, rakiplerinden daha yenilikçi olması, müşterileri ve pazarı daha iyi anlayarak operasyonlarında çeviklik ve esneklik kazanması gerekiyor. Microsoft Dynamics 365 Retail bunların gerçekleştirilmesine yardımcı oluyor.

Müşteri hesaplarının yönetimi
  • Çapraz satış fırsatları ve garanti bilgileri için işlem ayrıntılarını tutun.
  • POS’te kolayca müşteri bilgilerini toplayın.
  • En yüksek marjlı bölgelere pazarlama yapın.
  • Personel indirimleri, tekrar satışları ve satılan yeni hizmetleri yönetin.
Planlama ve tahmin
  • Yeniden stoklama işlemini hızlandırmak için her mağaza için ayrı planogram oluşturun.
  • Satılan ürünleri müşterilerin satın aldıkları şeylere göre ayarlayın.
  • Yeniden sipariş miktarlarını doğru şekilde tahmin edin.
Fiyatlandırma
  • Fiyatlandırmayı merkezi olarak yönetin.
  • Farklı fiyatlandırma yapın.
Envanter kontrolü
  • Otomatik sipariş ile envanter seviyelerini azaltın.
Müşteri hizmeti
  • Elde taşınan tarayıcılar ile fiyatları ve stoğu anında kontrol edin.
  • Bir öğe stokta kalmadığı zaman yan kuruluşlarınızdan alternatif sunulmasını isteyin.
  • Toplam satışı arttırmak için ilgili ürünler önerin.
Dynamics 365 Retail Perakende Cozumu