Geleneksel Pargesoft etkinliklerinden Pargesoft Müşteri Günü bu yıl 5. kez düzenlendi. 30 Kasım’da sınırlı sayıda katılımcıyla gerçekleşen Pargesoft Müşteri Günü 2022’de iş dünyasına başarının anahtarını sunan yenilikçi yaklaşımlar “Tek Tuş, Sayısız İş” temasıyla ele alındı.
Pargesoft’un müşterileriyle birlikte geleceğe adım atmak ve müşterilerinin geleceğe en iyi şekilde hazırlanmasına destek olmak amacıyla düzenlediği Pargesoft Müşteri Günü, bu yıl “Tek Tuş, Sayısız İş” temasına odaklandı. 30 Kasım 2022 Perşembe günü, The Marmara Hotel Taksim’de sınırlı sayıda katılımcıyla gerçekleşen etkinlikte RPA’den (robotik proses otomasyonu) Microsoft Power Platform’a, Power BI’dan Microsoft 365’e işletmeler için en yüksek verimlilikte çalışma imkanı sağlayan en yenilikçi çözümler ele alındı. Pargesoft Müşteri Günü 2022’nin özel konuğu ise İstanbul Topkapı Üniversitesi Rektörü, ekonomist ve yazar Prof. Dr. Emre Alkin oldu.
Rutin ve sıradan işleri insanlar yerine, daha hızlı, daha doğru ve mesaiye bağlı olmadan yapabilecek; insan bilgisine ve zekasına dayalı işleri ise insanların daha iyi, daha verimli, daha kısa zamanda ve daha uygun maliyetlerle yapmasını sağlayabilecek çözümlerin tanıtıldığı Pargesoft Müşteri Günü 2022, dopdolu bir programla gerçekleşti.
Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim ve Pargesoft Satış & Pazarlama Müdürü Aydın Karabacak’ın açılış konuşmasının ardından sektördeki yenilikler ve trendler Kaan Altunterim, Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Emre Dura ve Microsoft Türkiye Satış Direktörü Ayşegül Dedeoğlu’nun katıldığı oturumda değerlendirildi.
İş dünyasının geleceğini neler bekliyor ve işletmeler bu geleceğe nasıl hazırlanabilir?
Konuşmasında, dijital dönüşümün bir zorunluluk haline geldiğini ve Microsoft Dynamics 365 ile Power Platform ürünlerinin bu sürece yaptığı katkıyı değerlendiren Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim “No Code-Low Code” (Kodsuz-Az Kodlu) teknolojileri ile müşterilerin, kendi iş süreçlerindeki geliştirmeleri artık daha kolay yapabilir hale geldiğini ve bu araçların sunduğu esnek yapılar sayesinde, iş yapmanın daha kolay ve basit hale geleceğini ifade etti.
Microsoft Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Emre Dura ile Satış Direktörü Ayşegül Dedeoğlu, sunumlarında; katma değerli iş çözümleri alanında yer alan Dynamics 365, Teams, Azure Servisleri, Power Platform ve Office 365 ürünleri ile kurumlara, güçlü altyapılar sunduklarını ve bu ürünler ile işletmelerin, bütünleşik bir iş modeli geliştirerek, dijital dönüşümde fark yaratacaklarına dikkat çekti.
İşletmelerin yarısından fazlası RPA’den faydalanıyor
“Tek Tuş Sayısız İş” başlıklı sunumunda Pargesoft R&D Solution Architect Direktörü Volkan Acar, işletmeler için hızın ve verimliliğin kritik önemini ele aldı. Acar’ın paylaştığı bilgilere göre 2022 yılı itibarıyla, kuruluşların yüzde 53’ü robotik süreç otomasyonunu (RPA) uygulamaya başladı ve bu rakamın önümüzdeki 2 yıl içinde yüzde 72’ye çıkmasının bekleniyor. Volkan Acar ayrıca, RPA kullanan kuruluşların yüzde 79’unun hatalarda azalma gördüğünü, kuruluşların yüzde 80’inin önümüzdeki 2 yıl içinde teknoloji yol haritalarında hiper-otomasyona geçiş yapmayı planladığını, yeni dönemin dijital platform ve metaverse üzerinde dola devam edeceğini söyledi.
Bu yılki etkinliğin özel konuğu İstanbul Topkapı Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Emre Alkin ise bugüne ve geleceğe dair ilham veren değerlendirmelerini katılımcılarla paylaştı. Prof. Dr. Alkin, Türkiye ve dünyadaki ekonomik durum, Avrupa Birliği’ndeki enerji krizi, doğal gaz bağımlılığı, Rusya-Ukrayna savaşının dünyaya yansımaları, Amerika’daki enflasyon, faiz politikaları, işsizlik, borç krizi hakkında bilgiler verdi.
Müşteri Günü’nün ilk bölümü Volkan Acar’ın Robotic Process Automation (RPA) tarafında Microsoft tarafından geliştirilen ürünler hakkında bir demo paylaştığı sunumuyla sona erdi.
Düzenlenen 6 oturumda daha yüksek verimlilik ve hız sunan çözümler ele alındı
Pargesoft Müşteri Günü 2022’nin ikinci bölümünde ise paralel oturumlar gerçekleşti. Paralel oturumların ilkinde Pargesoft İş Analitiği Birim Yöneticisi Semih Yıldırım “Power BI & AI Driven Operations” konulu bir sunum yaptı. Pargesoft’un müşteri ihtiyaçları doğrultusunda geliştirdiği “İş Analitiği” çözümlerinin şirketlere olan katkısını anlatan Semih Yıldırım, ayrıca Power BI altyapısı üzerinde yapılandırılmış özel çözümlerin dijital dönüşümü ileri seviyeye nasıl taşıdığını, Microsoft’un pazar lideri olduğu bu alanda Pargesoft’un işletmelere sunduğu kapsamlı araçları değerlendirdi. Pargesfot CRM Bölüm Yöneticisi İlker Karaoğlu ise “Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement” konulu sunumunda Microsoft Dynamics Sales (CRM) ürünü ile işletmelerin müşteri ilişkileri yönetiminde elde ettiği faydaları ele aldı.
Toplam 6 oturumun düzenlendiği ikinci bölümün sunumları Volkan Acar’ın Microsoft SharePoint üzerinde etkin dosya ve içerik yönetimini ve Microsoft Teams entegrasyonunu anlattığı “Microsoft Power Platform & Microsoft Teams” sunumu ile Pargesoft Microsoft Dynamics 365 BC/NAV Danışmanı Alkın Erpelit’in “Buluta Geçiş Dynamics 365 Business Central” başlığında, Microsoft Dynamics 365 Business Central ürününün, Excel, Outlook, Teams, Power Platform ve diğer Microsoft ürünleri ile olan entegrasyonunu anlatmasıyla devam etti.
Etkinliğin son oturumları ise Pargesoft Bilgi Teknolojileri Müdürü Selim Uluç’un “Office 365, Güvenlik, ISO 27001 ve KVKK/GDPR” ve Pargesoft Microsoft Dynamics 365 F&O Yöneticisi Derya Salter’in “Buluta Geçiş Dynamics 365 F&O” konulu sunumları oldu.