Dünyada müşteri hizmetleri gelişimine genel bir bakış
Microsoft tarafından hazırlanan rapor 2015’ten günümüze dünyada müşteri hizmetleri konusundaki dönüşüme ışık tutuyor.
Microsoft tarafından hazırlanan rapor 2015’ten günümüze dünyada müşteri hizmetleri konusundaki dönüşüme ışık tutuyor.
Saha hizmetinde sorunları daha hızlı çözmek, maliyetleri azaltmak ve verimliliği artırmak karma gerçeklik ile mümkün olabilir. Microsoft Dynamics 365 Remote Assist karma gerçeklik aracı saha hizmetlerinizi iyileştirmenize yardımcı olabilir.
İşletmenizde dijital dönüşüm hedeflerinize ulaşmak için en üst düzeyde yararlanabileceğiniz yapay zeka erişilebilir, kullanışlı ve faydalı olmalıdır.
Sektörü bekleyen 6 yeni trendin değerlendirildiği 2019 Üretim Trendleri Raporu, üretim sektöründe önemli değişimlerin başladığını gösteriyor. Endüstri liderleri, operasyonlarını iyileştirmek, daha iyi ürünler ve deneyimler sunmak için Dynamics 365 for Finance and Operations’dan faydalanarak bu değişimi yakalayabilir.
Robotik Süreç Otomasyonu sağladığı verimlilik ve maliyet tasarrufu sayesinde giderek daha çok çeşitli alanlarda karşımıza çıkıyor, her ölçekten şirketin yatırım planları arasına giriyor. Bunun sonucunda pazar yıllık %60,5 oranında büyüme gösteriyor.
Microsoft Cognitive Services ile yapay zeka için gerekli olan platformu sunarak yaratıcı yapay zeka uygulamaları geliştirme ve kullanma kolaylığı sağlıyor.
Büyük veri ve çok sayıda müşteri özelliklerine sahip perakende sektörü için Microsoft Dynamics 365 AI, Microsoft Azure AI platformu gibi uygulama, araç ve servislerle yapay zeka kullanıma sunuluyor. Perakende sektöründe müşteri her zaman işin merkezindeydi. Ama teknoloji gelişiyor, müşterilerin beklentileri değişiyor. Artık müşteri memnuniyetini ve bağlılığını sağlamanın yolu müşteriye farklı bir deneyim yaşatmaktan geçiyor. Perakende…
DetailsGünümüzde gelecekle ilgili öngörüde bulunma misyonunu “Kestirimci Analitik” yazılımları üstlendi. İş analistleri kestirimci analitik ile günümüzün kahinleri olabilir mi?
Yapay zekanın bir alt dalı olarak konumlandırılan makine öğrenmesi (Machine Learning), otomasyon çağının öncelikli teknolojilerinden biri olma yolunda hızla ilerliyor. Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim, bu gelişen yapıdan işletmelerin elde edebileceği faydaların çeşitliliğine dikkat çekti.
Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim, 2019’da varlığını daha da güçlendirmesi beklenen Robotik Süreç Otomasyonu teknolojisinin oluşturacağı etkileri aktardı.
Sitemizi ziyaret etmenizle birlikte birtakım kişisel verilerinizi işliyoruz. Çerezlere dair tercihlerinizi 'Çerezleri Yönet' panelinden yönetebilir, çerezlerle ve diğer tanımlayıcılarla işlediğimiz kişisel verilerinize ilişkin detaylı bilgiye 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu m.10 gereği Aydınlatma Yükümlülüğü' nü yerine getirmek ve şeffaf olabilmek amacıyla hazırladığımız; Web Sitesi Ziyaretçisi / Çerez Aydınlatma Metni’ ne tıklayarak erişebilirsiniz.