Mülk / AVM Yönetimi
Türkiye’de tüketicilerin alışkanlık ve beklentilerinin AVM’lere yönelmesi, bu alanda rekabetin kayda değer oranda artmasına neden oluyor. Kiracı edinme adımından başlayarak, kira kontratlarının ve esnek sözleşmelerin oluşturulması ve takibine kadar AVM’deki kiralanabilir alanların yönetimi; mülk yöneticilerin verimli bir düzene oturtması gereken süreçlerin başında geliyor. Buna karşın, kiralanan alana, kontrat ve kiracı sayısı arttıkça bu işlemlerin standart çözümlerle yönetilmesi imkansızlaşıyor. Yüzlerce kiracının sabit ve değişken faktörler kapsamında aylık frekansta faturalarının oluşturulması; güçlü otomasyon işlevine sahip merkezi bir sisteme ihtiyaç duyuyor.
Pargesoft, Microsoft Dynamics NAV ve Dynamics CRM sistemlerinin hazır fonksiyonlarına ek olarak, mülk avm yönetimi dikeyinde geliştirdiği özel çözümleriyle AVM yönetiminde hem finansal hem operasyonel süreçlerde tüm ihtiyaçları uçtan uca karşılıyor.