Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Teams arasında, daha bağlantılı ve ilgi çekici deneyimler sağlayan yeni özellikler, işletme genelinde iş birliğini güçlendiriyor.
Sıradan bir iş gününüzü düşünün. Günlük görevleriniz var. Bununla birlikte gelen e-postaları yanıtlamanız gerekiyor. Toplantılara veya sohbetlere katılmalısınız. Bu e-postalar veya sohbetlerde istenen bilgileri bulup yanıtlamalısınız. Sonra görevlerinize geri dönüyorsunuz. Bu süreçler arasında geçen zamanı düşünün. Dakikalarca süren kesintileri toplayınca, yapılacaklar listemizdeki her şeyi neden bitiremediğimizi anlıyoruz.
İş süreçlerini, bilgileri, iletişimi ve iş birliğini bir araya getirmek çok önemli. Ekip çalışması için entegre bir çalışma alanı sağlanarak bu kesintiler önemli ölçüde azaltmak gerekiyor. Çünkü bu yalnızca zamandan tasarruf etmek ve gün boyunca iş birliğini geliştirmekle kalmaz. Aynı zamanda müşterilere odaklanabilmek için de zaman kazandırır.
Microsoft Ignite etkinliğinde Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Teams arasında, çok sayıda daha bağlantılı ve ilgi çekici deneyimler sağlayan özellikler tanıtıldı. Bu yeni yeteneklerle, herkes her yerden daha sorunsuz bir şekilde birlikte çalışabiliyor. Ayrıca daha kişiselleştirilmiş deneyimler için müşterilerle daha iyi etkileşim kurmaya yardımcı oluyor.
Microsoft, doğrudan Dynamics 365 üzerinden buluşmayı, sohbet etmeyi, aramayı ve iş birliği yapmayı kolaylaştırıyor. Örneğin, bir müşteri kaydına göz atarken ilgili konuşmaları ve kişileri görebilirsiniz. Teams’e geçmeden sohbet başlatabilir veya sohbete devam edebilirsiniz. Benzer şekilde, Teams’de çalışırken Dynamics 365’teki iş süreçlerine, kayıtlara ve bilgilere sorunsuz bir şekilde erişebilirsiniz. Bunları paylaşabilirsiniz. Böylece odaklanmak ve üretken olmak için ihtiyacınız olan araçlara ve zamana sahip olursunuz.
Yeni iş birliği özellikleri, görev alanından bağımsız olarak herkesin bağlantıda kalmasını sağlıyor. Günlük etkinlikleri gerçekleştirmeye yardımcı oluyor.
Birleşik iş birliğine yönelik yaklaşımın işletme genelinde nasıl bir etki yarattığına daha yakından bakalım.
Satış: İş birliğine dayalı dijital satış ve etkileşimi artırın ve müşteri etkileşimlerini gelire dönüştürün
Bir satış organizasyonunda güçlü ekip iş birliği ve iletişim, her satıcının potansiyel müşterileri ve fırsatları tanımlamasına yardımcı olur. Microsoft, Teams ve Dynamics 365 Sales ile iş birliğini bağlama oturtmaya yardımcı oluyor. Aynı zamanda yapay zekaya dayalı öngörüleri kullanarak eyleme dönüştürülebilir sonraki adımları sunuyor. Bu, satıcıların daha üretken olmasına imkan veriyor. Birlikte daha iyi çalışılabiliyor ve daha güçlü müşteri ilişkileri kurulabiliyor.
Dynamics 365 Sales için satış ekipleri arasında iş birliğini artırmaya yönelik yeni özelliklerde bazıları şöyle:
- Dynamics 365 için yerleşik bir Teams sohbet deneyimi geliyor. Bu, görünümdeki müşteri kaydıyla ilgili Teams’deki son ve devam eden sohbetleri, kanalları ve kişileri gösteren bir yan panel.
- Dynamics 365 için hem yerleşik bir Teams çevirici deneyimi hem de Dynamics 365 Sales’e sorunsuz bir şekilde bağlanan genişletilebilir bir video veya sesli Teams toplantı deneyimi geliyor.
- Microsoft Teams için Dynamics 365 uygulamasıyla satıcılar, sesli ve görüntülü online toplantılarla etkileşim kurabiliyor. Konuşma zekâsı, aramaları otomatik olarak yazıya döküyor ve içeriği, duyarlılığı ve davranışı analiz ediyor. Bu, satıcıların potansiyel müşteriler ve müşterilerle etkileşim kurma şeklini iyileştirebilecek içgörüler anlamına geliyor.
Pazarlama: Etkinlik katılımcılarını sadık müşterilere dönüştürün
Sanal toplantılar ve web seminerleri, artık kitlelerle bağlantı ve etkileşim kurmanın tercih edilen bir yolu. Teams ve Microsoft Dynamics 365 Marketing ile online etkinlikleri planlamak ve katılımcıları bilgilendirmek son derece hızlı ve kolay.
Müşteriler, Dynamics 365 Marketing içinden Teams’de barındırılan etkinliklere kaydolabilir. Bu etkinlikleri paylaşabilir ve raporlayabilir. İzleyici katılımına göre Dynamics 365 Marketing’de oluşturulan müşteri segmentleri görüntülenebilir. Başlangıç e-postaları da dahil olmak üzere müşteri yolculukları, katılımcıları bilgilendirmek için otomatik olarak oluşturulur. Kullanıcılar daha sonra, katılımcılar için içeriği ve deneyimleri daha da özelleştirebilir.
Müşteri hizmetleri: İş birliğinin gücünü kullanarak müşteri sorunlarını daha hızlı çözün
Müşteri temsilcilerine ulaşan vakalar giderek karmaşık hale geliyor. Dolayısıyla müşteri hizmetleri araçlarınızın, müşteri sorunlarını çözebilmesi de giderek önem kazanıyor. Birleşik yönlendirme ve atama yetenekleri gibi temel özellikler, kural tabanlı ve makine öğrenimi sınıflandırmasından yararlanarak gelen iş öğelerinin en uygun aracıya veya kuyruğa yönlendiriyor.
Öte yandan, müşteri temsilcileri, vakayı iletmek veya devretmek zorunda kalmadan müşteri sorunlarını hızlı bir şekilde ele almak için zaman zaman meslektaşlarından desteğe ihtiyaç duyabilir. Dynamics 365 Customer Service çözümünün masaüstünden doğrudan erişilebilen yeni yerleşik Teams sohbet özelliğiyle aracılar, vakaları daha hızlı ve daha etkili bir şekilde çözmek için Konu Uzmanları ile iş birliği yapabilir. Bunun sonucunda daha iyi müşteri deneyimleri sunabilir.
Teams sohbet özelliği, aracıların Konu Uzmanları ve diğer yetkililerle kolayca görüşme başlatmasını sağlar. Sorunsuz bir iş akışı sunar, uygulamalar arasında geçiş yapmanın yol açtığı kesintiye önler. Gelişmiş iş birliği özelliği, müşteri kaydının içeriğini okur. Temsilci için ilgili iş birliği kişilerini önerir. Müşteri Hizmetlerinden başlatılan sohbetler, daha hızlı keşfedilebilirlik sağlamak için görsel olarak farklılaştırılır. Ayrıca aracılar, ilgili Teams sohbetlerini müşteri kaydına bağlayabilir. Böylece konuşma, bilgi ve bağlam hızla kullanılabilir hale gelir.
Saha servisi: Saha servisi genelinde iş birliğini geliştirin
Microsoft Dynamics 365 Field Service, Microsoft Dynamics 365 Remote Assist ve Teams birlikte çalışarak saha teknisyenlerinin iş emirlerine, bilgilere ve uzmanlara en uzak iş sitelerinde dahi gerçek zamanlı olarak bağlantı sağlar.
Teknisyenler ve saha servisi görevlileri, Dynamics 365 Field Service içindeki tümleşik Teams deneyimi ile iş emirleri konusunda uzmanlarla gerçek zamanlı olarak iş birliği yapabilir. Ayrıca servis görevlerini tamamlarken verimliliği artırmak için Müşteri Hizmetleri için Dynamics 365 Sanal Aracılarını (Dynamics 365 Virtual Agents for Customer Service) kullanabilir. Teknisyenler, bir mobil cihazdan ihtiyaç duydukları içeriğe erişebilir.
Perakende: Perakendede iş birliğini ve personel verimliliğini en üst düzeye çıkarın
Perakendede, müşterilerin o anda ihtiyaç duyduğu en güncel ve doğru ürün ve stok bilgilerine sahip olması çok önemli. Teams ve Dynamics 365 ile perakendeciler, ihtiyaç duydukları bilgilere neredeyse anında erişim sağlamak için modern mobil araçlara kavuşuyor. Böylece kendi aralarında bağlantı kurmaları ve olağanüstü müşteri deneyimleri sunmaları kolaylaşıyor.
Microsoft, Teams ve Dynamics 365 Commerce ile Teams içinde doğrudan yeni görev yönetimi işlevselliği sağlayarak merkez ofis ile bireysel mağazalar arasındaki engelleri kaldırıyor. Dynamics 365 Commerce’deki görev yönetimi işlevi, yöneticilerin ve çalışanların görev listeleri oluşturmasına imkân veriyor. Atama ölçütlerini yönetmelerini sağlıyor. Dynamics 365 Commerce arka ofis, mağaza ticareti ve Teams uygulamaları arasında tümleşik görev durumları izlenebiliyor.
Kullanıcılar, ilgili tüm mağazalarda görevlerin tamamlandığını kolayca izleyebiliyor. Görevleri yeniden atayabiliyor. Uygun olduğunda geri bildirim ve yürütme kanıtı verebiliyor.
İnsan Kaynakları: Çalışan izin ve devamsızlık yönetimini basitleştirin
Microsoft Dynamics 365 Human Resources, performans, izin ve devamsızlık ve bordro entegrasyonu dahil olmak üzere kapsamlı bir personel yönetimi çözümü sunuyor. Kullanıma sunulan yeni bir güncelleme, çalışanların izin bakiyelerini görüntülemelerine imkan veriyor. Ayrıca Teams içinden izin talepleri gönderilebiliyor.
Bunun için çalışanların anahtar kelimeleri yazmaları yeterli. Ardından bir sohbet robotu hemen yanıt veriyor. Yöneticiler, sadece birkaç tıklamayla zaman aşımı isteklerini kolayca gözden geçirebiliyor ve onaylayabiliyor. İK ekipleri, çalışan ve yönetici self servisi ile çalışanların izin ve devamsızlık avantajlarını daha iyi yönetmelerini sağlıyor. Aynı zamanda daha stratejik görevlere odaklanmaya devam edebiliyor.
İşletme genelinde daha iyi müşteri deneyimleri için iş birliğini artırın
Bu entegre iş birliği yetenekleri sadece bir başlangıç. Herkesin daha verimli, daha işbirlikçi, daha anlayışlı olabilmesi ve nihayetinde mümkün olan en iyi müşteri deneyimlerini sunabilmesi için işi dönüştürmek için Microsoft inovasyonlar geliştirmeye devam ediyor. Bu özelliklerden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargeosft.com adresinden ulaşabilirsiniz.