Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim, Microsoft Dynamics’in güçlü ERP çözüm portföyüne Pargesoft’un nasıl değer kattığını anlattı.
Şirketlerin dijital dönüşüm noktasındaki tercihleri; işleyiş konforunu, karlılığını ve büyümesini doğrudan etkiliyor. Yapılan isabetli yatırımlarla şirketler dijital dönüşümü hızlandırıyor ve rekabette birkaç adım öne geçiyor. CRM ile ERP arasındaki siloların dökümünü sağlayan, veriler ve akıllı özelliklerle desteklenen ve yeni iş fırsatları yakalama noktasında fayda sağlayan Microsoft Dynamics, işletmelerin dijital dönüşümünde uçtan uca ve en hızlı çözümleri sunuyor.
İş süreçlerinde çalışanlarınızı desteklerken, müşteri ilişkilerinizi geliştiren, işleyişinizi veriler ve raporlarla ışığında hiç olmadığı kadar ölçümleyip geleceğe yönelik isabetli kararlar almanıza yardımcı olan Microsoft Dynamics uygulamalarını, Pargesoft olarak yaklaşık 16 yıllık tecrübemiz ile firmalarla buluşturuyoruz. Günümüzde büyük ve orta ölçekli şirketler başta olmak üzere küçük işletmelerin de ihtiyaç duyduğu Dynamics 365 for Sales (Satış Otomasyonu-CRM), Customer Service (Müşteri Hizmetleri), Operations (ERP), Field Service (Saha Servis Hizmeti), Project Service Automation (Proje Servis Otomasyonu), Marketing (Pazarlama) ve Power BI (İş Analitiği) gibi uygulamalar, firmalara hem işleyiş hem de rekabet noktasında büyük avantajlar sağlıyor.
Deneyimin müşteriye katacağı değerin farkındayız
Pargesoft olarak projelere, “ERP sistemini adapte etmek” şeklinde bakmıyoruz. Yönetim danışmanlığı şapkamızla müşterinin süreçlerine verimlilik, içgörü ve maliyet avantajları sunmayı, ERP’nin teknik hazırlığından ve kurulumundan daha ön planda tutuyoruz. Yapılan işin sadece ERP’yi adapte etme değil, süreç iyileştirme ve hatta yeniden tasarım işi olduğunun bilincindeki kadromuzla, firmalara süreç standardizasyonu yönlendirmeleri yaparak işin teknik tarafından daha yüksek bir değer yaratıyoruz. Bu değer, bir ERP çözüm ortağının uzun yıllarda elde edebileceği bir deneyimken, Pargesoft müşterileri için hızla elde edilen bir kazanıma dönüşüyor.
Türkiye’de Dynamics AX POS çözümünü ilk uygulayan Pargesoft oldu
Tecrübemiz ve vizyonumuz, müşterilerimizin Pargesoft’a olan güveni ve bakış açısı, sektörümüzde bazı ilkleri de beraberinde getiriyor. Türkiye’de ilk defa Dynamics AX POS (Point of Sale) çözümünü Karaca Züccaciye Mağazacılık projesiyle uyguladık. Sonrasında Specialty Retail dediğimiz özellikli perakende alanında, Jumbo Ev Gereçleri firmasını AX çözümüne taşıdık. Yine AX çözümüyle buluşturduğumuz kurumlar arasında bünyesinde 60’tan fazla marka ve 200’ün üzerinde işletme barındıran Doğuş Grubu’nun d.Ream’i, Godiva Mağazaları (İstanbul, Londra, Kahire, Dubai, Riyad) ve Saray Muhallebicisi yer aldı.