Microsoft, Dynamics 365 Sales ve LinkedIn Sales Navigator’ı bir araya getiriyor. Böylece satıcılar ve müşteriler arasında daha kişiselleştirilmiş ve daha anlamlı bir etkileşim kurulmasını sağlıyor.
Günümüz dünyasının B2B satışlarında deprem etkisi yaratması şaşırtıcı değil. Müşteriler dijital satın alma davranışını hızla benimsiyor ve satıcılar kendilerini yeniden keşfetme baskısını hissediyor. Şirketler, yeni şartlara uyum sağlamak ve rekabette kalabilmek için, satış stratejilerini güçlendirmek ve etkinleştirmek zorundalar. Bugün satış noktasında başarı yakalamış kurumlar, şu iki önemli yaklaşımı uyguluyor:
Daha akıllı çalışmak: Güçlü dijital araçlarla satış etkinliklerini kolaylaştırmak ve ölçeklendirmek.
Daha stratejik olmak: En fazla imkana sahip olan hesapları kazanmak için, satış ekiplerine odaklanarak, satış operasyonlarının rollerini artırmak.
Dijital satış ve optimize edilmiş satış operasyonları, satış ekiplerinin pandemi sonrası pazarda kalma çabalarını yönlendirmeye yardımcı oluyor. Ancak ekipler, yalnızca güvendikleri veriler kadar başarılı olabilir. Kurumun verileri eski veya yanlışsa, ortaya çıkan fırsatlar elden kaçabilir.
Satıcıların, bir fırsatı kazanca dönüştürmeleri için “sonraki en iyi adımlara” güvenmesi gerekiyor. Bunun için de yol haritasına ihtiyaçları var.
Dynamics 365 ve LinkedIn Sales Solutions ile dijital deneyimlere insan dokunuşu geliyor
Microsoft, halihazırda Dynamics 365 Sales ve LinkedIn Sales Navigator‘ı bir araya getirerek, satıcıların müşterilerle daha kişiselleştirilmiş ve anlamlı etkileşimler sunmasına olanak tanıyor. Dynamics 365 Sales ve LinkedIn Sales Navigator, bütünleşik bir veri görünümü sağlayarak, temelde 3 önemli katkı sunuyor:
– Kilit karar vericileri bulmak için satıcıları güçlendirmek
– Satıcıları alıcılarla bağlantıda tutmak
– Satış anlaşmazlıklarını azaltmak
Dynamics 365 ve LinkedIn Sales Solutions, satıcıların alıcılarla güvenilir ilişkiler kurmasını sağlıyor. Bu da günümüz müşterilerinin talep ettiği özgün ve kişiselleştirilmiş etkileşim anlamına geliyor.
Dynamics 365 Sales için LinkedIn Sales Insights ile tanışın
Şubat ayında LinkedIn, satış kuruluşlarının potansiyel fırsatları belirlemesine ve boyutlandırmasına, pazar hakkında daha net bir görüş elde etmesine yardımcı olmak için LinkedIn’deki 740 milyondan fazla üye tarafından desteklenen LinkedIn Sales Solutions portföyündeki yeni bir ürün olan LinkedIn Sales Insights’ın genel kullanıma sunulduğunu duyurdu.
Ekiplerin odaklanmış, üretken ve başarılı olması çeşitli unsurlara bağlıdır. Bunlardan biri de birleştirilmiş verileri, eyleme dönüştürülebilir içgörüleri ortaya çıkaran güçlü araçlarla uygun ölçekte bir araya getirmek. LinkedIn’deki müşteri kayıtlarının derinliğini ve doğruluğunu artıran akıllı otomasyon, satıcıların stratejik olarak etkileşim kurmasını sağlıyor. Bununla birlikte, bağlantılar geliştirmesine ve ilişkileri gelire dönüştürmesine yardımcı oluyor. Dynamics 365, LinkedIn Sales Insights ile işletmeler şu avantajları kazanıyor:
– LinkedIn Sales Insights ile CRM’inizi güçlendiren verilerin güvenilirliğinden emin olursunuz. Önceliklendirme ve planlamayı iyileştirmek için şirket bilgileri Dynamics 365 Sales ile paylaşılabilir.
– Önemli hesapların nabzını tutan entegre araçlar sayesinde mevcut hesaplardaki fırsatları yakalamak kolaylaşır.
– Şirket departmanlarının işlevlerini ve iş unvanlarını ayrıntılı olarak incelemek mümkün olur.
Daha fazla bilgi edinin
LinkedIn Sales Solutions ve Microsoft Dynamics 365, güçlü iş zekası ve araçlarıyla, en güncel verileri sunuyor. Böylece, satış ekipleri daha da müşteri odaklı oluyor.
Müşterilerinize en iyi deneyimleri sunmanıza yardımcı olacak Microsoft Dynamics 365 çözümleri için Pargesoft danışmanlığına güvenebilirsiniz. Çözümlerimiz ve danışmanlık hizmetlerimiz hakkında ayrıntılı bilgi için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşın.