PargeSoft

Dynamics 365 Customer Voice

Müşterilerin hizmetleriniz ve ürünlerinize ilişkin algısını sürekli olarak izlemek için kanallar üzerinden kişiselleştirilmiş anketlerle anlık geri bildirimler yakalayın.

Dynamics 365 Customer Voice

Her müşteriyi dinleyin

İstediğiniz hedef kitlelerden kolaylıkla veri toplayın, Kurumunuzun performansını ve müşteri memnuniyetini izlemek için müşteri, çalışan veya pazar verileri toplama işlemini sürekli veri güncelleştirmeleri, dallanma ve ifade yanıtları ile ölçeklendirin.

Güçlü ve esnek kişiselleştirilmiş anketler oluşturun, Soru kümeleri, iş akışları ve renkler, görüntüler ve metin biçimlendirme gibi marka özelleştirmeleri içeren kullanıma hazır şablonları kullanarak ilgi çekici anketler sunun.

Etkileşim kanallarından geri bildirim toplayın, Müşterilerinizin memnuniyetini e-posta, kısa mesaj, web, QR kodu ve mobil geri bildirim toplama aracılığıyla izleyin.

Doğru zamanda iletişimi en iyi duruma getirin, Microsoft Power Platform (Power Apps ve Power Automate) ile otomasyon aracılığıyla müşteri yolculuğunda anketlerin hangi aşamada ve ne zaman gönderileceğine karar verin.

Daha iyi deneyimler oluşturmak için müşterilerinizi anlayın

Kullanımı kolay, ölçeklendirilebilir geri bildirim yönetimi çözümüyle gerçek zamanlı geri bildirimleri toplayın, analiz edin ve izleyin.

Daha derin içgörüleri ortaya çıkarın

En önemli noktaları anlayın, Kurumunuz için Net Promoter Score ve zaman içinde memnuniyet gibi önemli müşteri memnuniyeti ölçümleri oluşturun ve izleyin.

Değerli görüşleri ortaya çıkarın, Etkiyi ve algıyı değerlendirmek için Power BI’da yerleşik olarak bulunan müşteri profili panosunda içgörüleri görselleştirin.

Departmanlar arasında bağlantı kurun ve bilgileri paylaşın, İçgörüler ve kararlar arasında uyum sağlamak için iş uygulamalarınızdaki (Dynamics 365 Customer Service, Sales, Marketing, Field Service ve Customer Insights) geri bildirimleri birleştirin.

Tümleşik müşteri profilleri oluşturun, Customer Insights’ı Dynamics 365 Customer Voice ile birlikte kullanarak gerçek bir 360 derece görünümle müşterilerinizi tam olarak anlayın.

Dynamics 365 Customer Voice
Microsoft

Dynamics 365 Customer Voice kaynakları
Geri bildirim yönetim çözümleri hakkında bilgi edinmek için e-kitapları, videoları ve web yayınlarını inceleyin.

daha fazlası için ->

Dynamics 365 Customer Voice

Proaktif şekilde harekete geçin

Yanıt süresini kısaltın, Gerçek zamanlı anket yanıtlarını ve müşteri veri platformunuzdaki verileri bir araya getirerek eyleme dönüştürülebilir içgörüleri proaktif şekilde tanımlayın.

Gelecekteki etkileşimleri ayarlayın, Temas noktalarında etkili etkileşim sağlamak için gereken iyileştirme alanlarını akıllıca bulup görselleştirin.

Veriye dayalı kararlar alın, İş süreçlerinizde, müşteriyle ilgilenmeniz gereken zamanları tahmin edecek ve sizi otomatik olarak uyaracak tetikleyiciler ayarlayın.

Geri bildirim döngüsünü tamamlayın, Dynamics 365 Marketing uygulamasındaki müşteri yolculuğu düzenlemesinde gerçek zamanlı takip eylemleriyle müşteri deneyimlerini iyileştirin.