Temassız tatil çözümü ICIBOT, basında geniş yer buldu. Dünyayı etkisi altına alan Koronavirüs salgını nedeniyle otellerde temassız ve sosyal mesafeli dönem başladı. Pargesoft ve B1 tarafından geliştirilen ICIBOT teknolojisi de turizm ve konaklama sektörünün pandemi döneminde daha güvenli bir hizmet sunmasını sağlıyor. Kısa bir süre önce Pargesoft Haber’de duyurduğumuz ICIBOT, müşteriler ve oteller arasında temassız iletişim sağlıyor.

Özellikle koronavirüs aşısı konusundaki yeni gelişmelere bağlı olarak canlanmaya başlayan turizm sektörüne ihtiyaç duyduğu desteği sağlayan ICIBOT, son dönemde basında da geniş yer buldu. Finans Mynet, Ekonomi Haber, Borsa Gündem, Uzman Para gibi önde gelen ekonomi yayınlarında ve sektörel basında yer alan ICIBOT, 360TV’de yayınlanan Birol Güven ile Gelecek Geliyor Programı’nda da detaylarıyla anlatıldı.

ICIBOT Basında Geniş Yer Buldu

ICIBOT Teknolojisi Neler Sunuyor?

ICIBOT, oteller ve misafirleri arasında etkileşimi en verimli şekilde gerçekleştirmenin dijital yollarını sunuyor. Bu kapsamda MobileAPP, GuestPortal, Guest Experience Center, StaffApp, Room Tablet, Self-Service ve Guest Message gibi çözümlerle, tüm süreçlerin kolayca yürütülebiliyor. Müşterilere daha kişiselleştirilmiş hizmetler sunmanın yolunu açıyor.

Oteller, ICIBOT ile doğrudan rezervasyon sayesinde aracı olmadan kendi satışlarını yapabiliyor. Hedefli Reklam, Oda Dışı Gelir özellikleri hedefe yönelik pazarlama sunarak müşterilerin ihtiyaç duydukları hizmetlere ve ürünlere ulaşmasını kolaylaştırıyor.  Misafir İletişimi ile CRM ve Misafir Yönetimi özellikleri, otellerin kendilerini müşterilerine daha iyi tanıtmaları ve müşterilerini daha iyi tanımaları için güçlü bir araç sağlıyor. Normalde birbirinden farklı kanallardan yönetilen süreçleri tek bir platformda birleştirmesi, personel verimliliğini artırıyor. Tüm bunların sonucunda oteller misafirlerine daha yüksek bir memnuniyet sunarken verimliliklerini ve gelirlerini artırabiliyor.

Özellikleri

Oda Kartına Gerek Yok

Misafirler mobil asistan sayesinde “check-in” işlemlerini otele gelmeden önce kendi cep telefonundan otelin uygulamasını kullanarak kolayca gerçekleştirebiliyor. Eğer otelin kapı sistemi ve teknolojisi uygunsa, oda kartına bile ihtiyaç olmadan doğrudan mobil uygulama aracılığıyla oda kapısı açılabiliyor.

Basılı Materyaller Ortadan Kalkıyor

Oda içerisinde misafiri bilgilendirilmesi için bulunan tüm basılı malzemelerin yerini mobil uygulama alıyor.

Tüm Hizmet Talepleri Mobil Uygulama Üzerinde

Misafirler “housekeeping, oda malzemeleri, arıza, oda servisi ve şikâyet” gibi hizmetleri, hiçbir personel ile yüz yüze gelmeden mobil uygulamalarıyla talep edebiliyor.

Birçok Alanda Rezervasyon

Özellikle misafir kapasitesi yüksek otellerde, sosyal mesafeyi koruyabilmek adına ana restoranlar da dahil olmak üzere rezervasyonlu sisteme geçilen tüm özel alanlarda giriş rezervasyonları mobil uygulama aracılığıyla yapılabiliyor.

Özel Hizmetler Satın Alınabiliyor

Otellerde ekstra diye tabir edilen “pavilion, özel gün kutlama, cabana, araç kiralama, transfer, tekne turu, özel turlar” gibi birçok özel hizmet, mobil uygulamada yer alıyor ve misafir talep ettiği durumda satışı kolayca gerçekleştirebiliyor.