Microsoft Dynamics 365 Customer Voice ile işletmeler, müşterilerden geri bildirim toplarken kişisel bilgileri gizli tutma yeteneği kazanıyor.
Günümüz dünyasında işletmeler için en önemli konu, müşterileri gerçekten anlamaktır. Ancak bunun için tek bir satın alma verisini veya kısa bir anketi analiz etmek yeterli değil. Marka etkileşimleri, satın almalar, hizmetler ve deneyimler, muazzam bir müşteri bilgisi sunuyor. Daha fazla bilgi, etkili pazarlama ile satışları artırmak için daha fazla fırsat anlamına geliyor. Fakat işletmelerin karşısında, bu fırsattan faydalanmayı zorlaştıran bir engel var: Gizlilik.
Microsoft, Dynamics 365 Customer Voice ile işletmelere bu zorluğu aşmanın yolunu sunuyor. Bu çözüm sayesinde müşterilerden geri bildirim alırken kişisel bilgileri anonim tutmak mümkün oluyor.
Yarı-anonim anketler
Forrester tarafından yapılan bir araştırmaya göre, pazarlama karar vericileri için en büyük öncelik müşteri analitiğini değerlendirirken müşterilerin kişisel bilgilerini ve gizliliğini korumak.
Müşteri metriklerini toplamak ve izlemek, bir işletmenin daha iyi müşteri deneyimleri oluşturması ve beklentilere yanıt vermesi açısından kritik öneme sahip. İşletmeler, Dynamics 365 Customer Voice ile doğrudan anketler gönderebiliyor. Bu sayede müşterilerden geri bildirim alabiliyor. Önemli müşteri içgörülerini ortaya çıkarmak için bu geri bildirimleri güçlü, yerleşik yapay zekâ ile analiz edebiliyor. Dynamics 365 Customer Voice, yeni yarı-anonim anket özelliği ile şimdi gizliliği korumayı da sağlıyor.
Yarı-anonim anketler, yalnızca müşterileri değil, aynı zamanda çalışanları dinlemek için de önemli bir araç olabilir. Dynamics 365 Customer Voice ile kişisel tanımlayıcılar dışarıda tutularak dahili geri bildirimler alınabiliyor. Böylece yanıtlar yalnızca unvan, departman ve iş konumuna göre izlenebiliyor. Dynamics 365 Customer Voice ile anonim çalışan geri bildirimlerinin nasıl toplanacağı hakkında detaylı bilgiye bu videodan ulaşabilirsiniz.
Yeni yarı-anonim anket özelliği, işletmelerin hangi alanları anonim tutmak istediklerini ve hangi alanları izleyeceklerini seçmelerine olanak tanıyor. Örneğin, satın alma konumu gibi ilgili konumu tutmak seçilebiliyor; ad ve e-posta gibi kişisel bilgiler hariç tutulabiliyor. Bu sayede işletmeler, verilerini yönetme konusunda daha fazla güç kazanıyor. İşletmeler, gizliliği koruyarak topladıkları verilerle daha iyi deneyimler sunabiliyor. Aynı zamanda müşteri bağlılığını artırmak için daha etkili ve doğru pazarlama kararları alabiliyor.
Müşteri verilerinin değeri
Günümüzde bir işletme, yalnızca müşterilerini ve verilerini anladığı kadar başarılıdır. 2018’de yapılan bir Forrester araştırması da veriden faydalanan işletmelerin yılda ortalama yüzde 30 veya daha fazla büyüdüğünü gösteriyor.
Dynamics 365 Customer Voice, müşterileri anlama sürecini basitleştiriyor. Bunu da son derece kolay bir şekilde oluşturulan anketler, veri analizi, diğer uygulamalarla entegrasyon ve müşterilere her zaman yanıt vermeyi sağlayan anlık bildirimler ile yapıyor. Şimdi anket anımsatmalarına yönelik ek fonksiyon da zengin içgörüleri ortaya çıkarmak için ilgili tüm geri bildirimleri ve bilgileri toplamayı garantiliyor.
Verileri kullanan müşteri odaklı işletmeler, bugün önemli bir rekabet avantajına sahip. Bunun nedeni ise daha iyi içgörülerin daha fazla satış sağladığını fark etmiş olmaları. Bugün birçok işletme, kullanımı kolay bir doğrudan geri bildirim yönetimi çözümünün anahtar parçasını kaçırıyor. Bu da onları müşteriye ilişkin bütünsel bir görünüm oluşturmaktan ve verilerin değerini en üst düzeye çıkarmaktan alıkoyuyor. Dynamics 365 Customer Voice, doğrudan ve dolaylı geri bildirimleri doğrudan Microsoft Dynamics 365’te birbirine bağlayarak ve daha iyi müşteri deneyimleri sağlayarak verilerin tam olarak anlaşılmasını sağlıyor.
Hemen keşfedin
Veri toplarken ve karar verirken müşteri gizliliği çok önemlidir. Dynamics 365 Customer Voice, önemli müşteri içgörülerini ortaya çıkarmak ve kişisel bilgileri korumak arasındaki boşluğu doldurmayı sağlıyor. Böylece uzun vadeli başarı için anlamlı ilişkiler kurmaya olanak tanıyor. Müşteri ve çalışan odaklı işletmeler, işletme uygulamaları genelinde bağlantılı ve birleştirilmiş müşteri profilleri ile geri bildirimlere göre hızla harekete geçebiliyor ve harika deneyimler sunabiliyor. Dynamics 365 Customer Voice çözümünü daha yakından incelemek için buraya tıklayın. Müşterilerinizle daha güçlü bağlantı kurmak ve çalışanlarınızı dinlemek için Dynamics 365 Customer Voice’un ücretsiz deneme sürümüne buradan kaydolabilirsiniz.
Müşterilerinize en iyi deneyimleri sunmanıza yardımcı olacak Microsoft Dynamics 365 çözümleri için Pargesoft danışmanlığına güvenebilirsiniz. Çözümlerimiz ve danışmanlık hizmetlerimiz hakkında ayrıntılı bilgi için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.