Müşterilerle gerçek zamanlı etkileşim kurun
Gerçek zamanlı müşteri odaklı yolculuklar düzenleyin
Müşterileri; e-posta, mobil, sosyal medya, özel kanallar ve yüz yüze temas noktalarındaki etkileşimlerini temel alarak destekleyin.
Müşteri odaklı deneyimler tasarlayın
Müşterilere dair daha ayrıntılı bilgiler sayesinde, müşteri etkileşimleriyle tetiklenen kişiselleştirilmiş yolculukları kullanıp müşterilerle bire bir etkileşimde bulunun. Yerleşik etkinlik tetikleyicilerinden faydalanın veya özel tetikleyiciler oluşturun.
Dijital ve fiziksel kanallarda sorunsuz deneyimler sunun
Pazarlama, satış ve servis bölümleri genelinde, dijital kanallar ve yüz yüze etkileşimlerle müşterilere erişin. Yapay zeka destekli öneriler kullanarak müşterilerinizle tercih ettikleri kanallarda ve zamanlarda etkileşimde bulunun.