Dynamics 365 Business Central, şirketlerin daha akıllı çalışmasına, daha hızlı uyum sağlamasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı olmak için yapay zekânın gücünü küçük ve orta ölçekli işletmelere getiriyor.
Hızla gelişen yapay zekâ ortamında Microsoft Dynamics 365 Business Central, 30.000’den fazla küçük ve orta ölçekli işletmenin başarıya ulaşmasını sağlayan yeniliklerle liderliği üstleniyor. Yeni nesil yapay zekâyla desteklenen Microsoft Copilot, işyeri verimliliğini artırmanın, sıradan görevleri otomatikleştirmenin ve yaratıcılığın kilidini açmanın yeni yollarını sunuyor. Neredeyse her üç kişiden ikisinin işlerini yapmak için zaman ve enerjiye sahip olmakta zorlandıklarını söylediği bir dönemde, Copilot zaman kazandıran özellikleriyle çalışanların en anlamlı işlerine odaklanmalarını sağlıyor.
Dynamics 365 Business Central, şirketlerin daha akıllı çalışmasına, daha hızlı uyum sağlamasına ve daha iyi performans göstermesine yardımcı olmak için yapay zekânın gücünü küçük ve orta ölçekli işletmelere (KOBİ) getiriyor. Dynamics 365 Business Central’daki yapay zekânın işlerin yapılma şeklini iyileştirmesiyle;
- Doğal dili kullanarak yanıtlara hızlı ve kolay bir şekilde erişebilirsiniz.
- Sıkıcı ve tekrarlı görevleri otomatikleştirerek zamandan tasarruf edebilirsiniz.
- Kreatif içerik fikirleriyle yaratıcılığı ortaya çıkarabilirsiniz.
- İş zorluklarını tahmin edebilir ve bunların üstesinden gelebilirsiniz.
Daha önemli işler için ihtiyaç duyduğunuz zamanı geri kazanın
Küçük veya orta ölçekli işletmelerde genellikle yapılacak çok iş olur, ancak bunların hepsine yetişecek bir iş gücü yoktur. Bu nedenle, hedeflerinize ulaşmak için sınırlı kaynaklarınızdan en iyi şekilde yararlanmanız son derece önemli. Belgeleri takip etmek ve yeni çalışanları bilgilendirmek gibi günlük aktiviteler değerli zamanınızı alabilir. Peki tam olarak ihtiyacınız olanı zorluk yaşamadan bulmanıza yardımcı olmaya hazır, yapay zekâ destekli bir asistanınız olsaydı?
2024’ün başlarında kullanıma sunulacak olan Dynamics 365 Business Central‘daki Copilot’u kullanan konuşma sohbeti (conversational chat), doğal dili kullanarak soruları hızla ve kolayca yanıtlamanıza, kayıtları daha hızlı bulmanıza ve hatta yeni beceriler öğrenmenize yardımcı olur. Geleneksel menüleri kullanmak zorunda kalmadan belgelerde gezinerek zamandan ve emekten tasarruf edebilir ve yeni kullanıcıları, işlerin nasıl, ne zaman veya neden yapılacağına ilişkin soruların yanıtlarına hızla ulaştırabilirsiniz. Copilot, günlük AI arkadaşınız olarak görevleri hızlandırmanıza, ivme kazanmanıza ve en etkili çalışmanız için boş zaman ayırmanıza yardımcı olur.
Gelişmiş banka mutabakatı ile ay sonu görevlerini kolaylaştırın
Banka ekstresi işlemlerini finansal sisteminizle bağdaştırmak çoğu zaman sıkıcı bir aylık iş olmuştur. Her satır öğesini yeni veya mevcut muhasebe girişleriyle titizlikle eşleştirmek zaman alır (ve bir öğleden sonrayı geçirmenin en heyecan verici yolu değildir). Geçmişte Business Central, basit bire bir işlemlerin çoğunu otomatik olarak eşleştirerek yardımcı oluyordu ancak, tek bir işlemde birden fazla ücretin ödenmesi gibi daha karmaşık senaryoları çözemedi.
Artık Business Central’daki Copilot, Business Central’a aktardığınız banka ekstrelerini analiz ederek, daha fazla işlemi eşleştirerek ve otomatik olarak eşleşmeyen işlemler için girişler önererek banka mutabakatını daha da kolaylaştırıyor. Copilot, alanlar arasındaki işlem açıklamalarını, tutarları, tarihleri ve kalıpları karşılaştırıp yorumlayarak, manuel çabayı azaltırken banka mutabakatınızın doğruluğunu artırmanıza yardımcı olabilir.
Pazarlama metni önerileriyle yaratıcılığın kilidini açın
Business Central’daki Copilot, yapay zekâ tarafından oluşturulan etkileyici pazarlama metni önerileriyle ürün yöneticilerinin zamandan tasarruf etmesine ve satışları artırmasına yardımcı oluyor. Copilot, renk ve malzeme gibi temel nitelikleri kullanarak, tercih ettiğiniz ton, format ve uzunluğa göre özelleştirilmiş ürün açıklamalarını saniyeler içinde oluşturabiliyor. Herhangi bir ayarlama yaptıktan sonra yalnızca birkaç tıklamayla Shopify’da veya diğer e-ticaret platformlarında kolayca yayınlayabilirsiniz.
Envanter tahminiyle müşteri hizmetlerini geliştirin
Bir şirketin başarısını ve müşteri sadakatini önemli ölçüde etkilediği için etkili envanter yönetimi, rekabetçi bir iş ortamında çok önemlidir. Bu süreç, müşteri hizmetleri ile maliyet kontrolü arasında denge kurmayı içerir. Envanterin düşük tutulması işletme sermayesini azaltsa da stok sıkıntısı satışların kaçırılması riskini doğurabilir. Yapay zekâyı kullanan Satış ve Envanter Tahmini uzantısı ( Sales and Inventory Forecast extension), gelecekteki talebi tahmin etmek için geçmiş satış verilerini kullanarak stok tükenmesinin önlenmesine yardımcı oluyor. Bir eksiklik tespit edildiğinde Business Central, satıcı talepleri oluşturarak yenileme sürecini kolaylaştırıyor ve siparişleri her daim zamanında teslim ederek müşteri memnuniyetini artırmanıza yardımcı oluyor.
Geç ödeme tahminiyle riski azaltın
Alacakların etkin bir şekilde yönetilmesi, bir işletmenin finansal refahı için hayati öneme taşıyor. Geç Ödeme Tahmini eklentisi (Late Payment Prediction extension) ile ödenmemiş alacakları azaltabilir ve ödenmemiş satış faturalarının zamanında ödenip ödenmeyeceğini tahmin ederek tahsilat yaklaşımınızı geliştirebilirsiniz. Örneğin, bir ödemenin gecikmesi bekleniyorsa o müşterinin ödeme koşullarını veya yöntemini değiştirebilirsiniz. Olası gecikmiş ödemeleri proaktif bir şekilde ele alarak ve buna göre uyum sağlayarak, vadesi geçmiş alacakları en aza indirebilir, ödememe riskini azaltabilir ve sonuçta finansal performansınızı iyileştirebilirsiniz.
Nakit Akışı Analizi ile finansal istikrarı iyileştirin
Yapay zekâ tarafından desteklenen Business Central, şirketinizin nakit pozisyonunu izlemenize yardımcı olacak kapsamlı bir Nakit Akışı Analizi (Cash Flow Analysis) oluşturabilir. Nakit akışı, bir şirketin ödeme gücünün kritik bir göstergesidir ve nakit akışı analizi, finansal sağlığınız üzerinde kontrol sahibi olmanıza ve tüm finansal taahhütlerinizi yerine getirmek için proaktif ayarlamalar yapmanıza yardımcı olan geleceğe odaklı önemli bir planlama aracıdır. Business Central’dan elde edilen bilgilerle, nakit açıklarını kapatmak için kredi almak veya fazla nakitiniz olduğunda krediyi kesmek gibi, şirketinizin mali refahını korumak için hızlı bir şekilde yön değiştirebilirsiniz.
Business Central’daki Copilot ile daha akıllı çalışın
Business Central’daki Copilot, insan potansiyelini açığa çıkarmak, yaratıcılığı teşvik etmek ve verimliliği daha önce hayal bile edilemeyecek şekillerde artırmak için bir katalizör olan yapay zekâ destekli yeniliklerle şirketinize avantajlar sağlıyor. Yapay zekânın günlük iş süreçlerine entegrasyonu yalnızca rekabetçi bir pazarda öne çıkmanızı değil, aynı zamanda işyerinde neyin mümkün olduğunu yeniden tanımlamanıza da yardımcı olur. Business Central ile şirketiniz, günümüzün karmaşık iş ortamında çeviklik, hassasiyet ve gerçekten önemli olana yenilenmiş bir odaklanma ile harekete geçme gücüne sahip olur.
Pargesoft uzmanlığı ve deneyimiyle işletmenizin Dynamics 365 Business Central’in yeteneklerinden faydalanması için bizimle info@pargesoft.com üzerinden iletişime geçebilirsiniz.