Bulut tabanlı iş yönetimi çözümü Microsoft Dynamics 365 Business Central KOBİ’lere önemli avantajlar sağlıyor.
Bulut tabanlı iş çözümlerinden faydalanan KOBİ’lerin sayısı giderek artıyor. Bu çözümler, KOBİ’lere sayısız avantajlar getiriyor. Bu avantajlar arasında maliyet tasarrufları ve verilere güvenli erişim yer alıyor. Ayrıca artan üretkenlik ve müşterilere sunulan hizmetlerin iyileştirilmesi de önemli kazanımlar arasında.
Fakat, pandemi birçok açıdan KOBİ’lerin süreçlerinde önemli aksamalara yol açtı. KOBİ’ler iş sürekliliğini devam ettirmek, değişime uyum sağlamak ve uzaktan çalışmayı desteklemek zorunda. Dolayısıyla bulut adaptasyonlarını hızlandırmak istiyorlar. Buna Dynamics NAV, Dynamics GP ve Dynamics SL kullanan KOBİ’ler de dahil.
Bulut ile işletme operasyonları kolaylaşıyor
Microsoft, kurum-içi Dynamics 365 NAV ve Dynamics 365 GP kullanan müşterilerinin Dynamics 365 Business Central kullanarak sağlayabilecekleri potansiyel ROI’yi keşfetmelerine yardımcı olmak için bir çalışma yaptı. Bu çalışmada Forrester Consulting, bir TEI (Total Economic Impact) araştırması gerçekleştirdi.
Forrester, bu araştırmada buluta geçişle ilgili avantajları, maliyetleri ve riskleri değerlendirdi. Bu değerlendirme için mevcut beş Dynamics 365 Business Central müşterisiyle görüşme yaptı. Bu beş görüşmeden sonra modellenen analiz ise 15 milyon dolar değeri olan 250 çalışanlı bir karma organizasyonda gerçekleştirildi. Analizi, 178 bin dolarlık maliyete karşı üç yıl boyunca 466 bin dolarlık maliyet avantajları sağlandığını gösteriyor. Ayrıca işletme, 288 bin dolarlık net mevcut değere (NPV) ve %162’lik ROI’ye (yatırım geri dönüşü) ulaştı.
Sonuçlar, Dynamics 365 Business Central çözümüyle çalışmada değerlendirilen beş müşterinin operasyonel verimliliklerini artırabildiklerini gösteriyor. Aynı zamanda operasyonel verimliliğe yönelik maliyetleri ortadan kaldırdılar. Bulut esnekliğinden faydalandılar. Bununla birlikte genişleyen dağıtımlarını da rahatça ölçeklendirebildiler. Müşteriler, ayrıca daha düşük lisans ücretleri, IT maliyetleri ve daha iyi iş akışlarına da kavuştu. İş süreçlerinde daha fazla görünürlük mümkün oldu. Öte yandan, daha iyi çalışan deneyimleri sağlandı ve üretkenlik arttı.
Sağlanan avantajlar
Üretkenliği ve operasyonel verimliliği artıran maliyet tasarrufları ve yatırım getirisi avantajlarından bazıları:
Finans ve operasyon işe alımlarında bir tam zamanlı eşdeğer (FTE) ve bir yarı zamanlı eşdeğer gerekliliğinin ortadan kalkması. Kuruluşların büyümeyi sağlıklı bir şekilde devam ettirirken, işe alma ihtiyacının ortalama yüzde 10 azalmasıyla sağlandı.
İş akışlarında ortalama yüzde 8’lik iyileşme. Daha iyi araçlar ve daha verimli iş akışları sayesinde çalışanların daha yüksek değerli görevlere odaklanmasıyla mümkün oldu.
Üçüncü parti raporlama araçları için harcanan maliyetten kurtulma. Dynamics 365 Business Central ve Microsoft Power BI gibi Microsoft çözümleri ile kuruluşlar işlerinde daha ayrıntılı bir görünürlük elde ederken, harici olarak oluşturulan raporlara olan ihtiyaçları da azaldı.
Dynamics 365 Business Central’a geçerek ek 40 bin doları maliyet tasarrufu. Kurum-içi Microsoft ve Microsoft olmayan kurumsal kaynak planlama (ERP) araçlarından geçişle sağlanan tasarruf miktarı.
Microsoft Dynamics 365 Business Central, küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlandı. Bu kapsamlı işletme yönetimi çözümü çözümünü kullanarak iş süreçlerinizi düzenleyebilirsiniz. Dynamics 365 Business Central avantajlarından Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com adresinden ulaşabilirsiniz.