Dinçer Lojistik, hizmet kalitesini artırarak müşteri memnuniyetini iyileştirmek için Pargesoft danışmanlığında Microsoft Dynamics 365 Customer Service ile CRM projesine başladı.
Dinçer Lojistik 2003 yılından bu yana ana iş kolu olan kimyasal ve tehlikeli kimyasal madde endüstrisinin yanı sıra kimya, inşaat, madeni yağ, kozmetik, ambalaj, endüstriyel ürünler, otomotiv yan sanayi sektörlerinin ulusal ve uluslararası ölçekte öncü firmalarına yurt içinde kontrat lojistiği hizmeti sunuyor. Dinçer Lojistik, sektöründe uzun yıllara dayanan bilgi birikimi, kalifiye insan kaynağı ve ileri teknoloji uygulamalarıyla müşterilerinin ihtiyaçlarına uygun tedarik çözümleri hazırlıyor.
Marka bilinirlik hedeflerine ulaşmak için müşteri hizmetlerinde fark yaratmayı hedefleyen Dinçer Lojistik, hizmet kalitesini artırmak amacıyla Microsoft’un güçlü ERP çözüm ailesi Dynamics 365’i tercih etti. Özellikle uygunsuzluk ve şikayet süreçlerinde iyileştirmeyi hedefleyen öncü firma, bu noktada CRM projesi kapsamında Dynamics 365 Customer Service modülüne geçme kararı aldı.
Entegrasyon projesinin danışmanlığını ise sektörel tecrübesi ve Microsoft Dynamics 365 üzerindeki uzmanlığı nedeniyle Pargesoft üstlendi. Pargesoft ekibi, Dinçer Lojistik proje ekibiyle birlikte, çözümün hızlı bir şekilde canlıya alınması için çalışmalara başladı.
Dynamics 365 Customer Service modülünün kullanıma alınmasıyla birlikte Dinçer Lojistik, yaşanan bir memnuniyetsizlik durumunda sorunun kaynağını çok daha hızlı belirlemeyi hedefliyor. SLA sürelerini kısaltarak, müşteri memnuniyetini kayda değer biçimde artırmak isteyen firma, ayrıca karar mekanizmalarını geliştirerek gerçek CRM verisine dayalı, isabetli adımlar atabilir hale gelecek.