Geçtiğimiz günlerde, pazarlama müdürümüz Berkhan Nurettin Esmer, Antalya Radyosunda önemli bir röportaj verdi. Röportajında, özellikle Guest Service (Misafir Hizmetleri) konusuna değinen Esmer, bu alandaki deneyimlerini ve sektördeki son trendleri dinleyicilerle paylaştı.
Misafir hizmetlerinin, bir markanın müşteri memnuniyeti ve sadakati açısından kritik bir öneme sahip olduğunu vurgulayan Esmer, güçlü bir müşteri deneyimi sunmanın markaların başarısındaki rolüne de dikkat çekti. Kendisi, iş dünyasında başarılı olmanın sadece ürün veya hizmet kalitesiyle sınırlı olmadığını, aynı zamanda müşteriye sunulan hizmetin ne kadar etkili ve kişiselleştirilmiş olduğunun da büyük bir fark yarattığını belirtti.
Röportajımızı dinleyerek siz de bu yolculuğun bir parçası olabilirsiniz!