Microsoft Dynamics 365 Intelligent Order Management ile Etkili Sipariş Yönetimi

Microsoft Dynamics 365 Intelligent Order Management, sipariş yönetimi süreçlerindeki yeni beklentilere yanıt veriyor.

 

Dijital ticaret, tedarik zincirindeki her aşamayı yeniden şekillendiriyor. Tüketiciler, sorunsuz çok-kanallı satın alma süreçleri bekliyor. Aynı şekilde birden fazla hızlı teslimat seçeneğini tercih ediyor. Microsoft Dynamics 365 Intelligent Order Management, bu beklentileri yerine getirmenin yolunu sunuyor.

Bugün birçok organizasyon, operasyonlarını artan büyümeyi karşılayacak şekilde modernleştirme konusunda zorluk yaşıyor. Diğer taraftan, gelecek birkaç yılda satışların yarısından fazlasını dijital kanallardan gerçekleşeceğini öngörüyor. Yani dijital ticarete yönelik ihtiyaçlar artıyor. Ancak işletmelerin birçoğu, tedarik zincirlerinin bu büyümeye hazırlıksız olduğunu belirtiyor. Pandemi kaynaklı gecikmeler ve yavaşlayan dağıtım da konunun önemini daha da artırıyor.

Akıllı sipariş yönetiminin çözümü, Microsoft’un Dynamics 365 Intelligent Order Management uygulaması ile sunuluyor. Intelligent Order Management, sipariş ve teslimat süreçlerindeki çok-kanallı dönüşümü hızlandırıyor. Değişime hızlı bir şekilde uyum sağlamanın yolunu açıyor. Gelecekteki sipariş ve teslimat süreçlerindeki karmaşayı basitleştiriyor. Mağazadan veya farklı noktadan teslim alma gibi yeni yöntemleri destekliyor.

 

Sipariş Alımından Teslimatına Kadar Tüm Aşamalarda Merkezi Yönetim

Bu çözüm ile işletmeler, tüm tedarik zinciri yaşam döngüsünü merkezi olarak yönetebiliyor. Sipariş alımından teslimatına kadar tüm aşamalardaki olası kısıtlamalara veya yıkıcı etkilere hızlı bir şekilde yanıt verebiliyor. Bu sayede müşteri beklentilerini karşılamanın yeni yolları açılıyor. Yeni iş modellerine hızla uyum sağlarken kârlılığı ve piyasanın hızına yetişmeyi kolaylaştırıyor. Aynı zamanda, mevcut işletme sistemlerine entegre edilebilmesi değer sağlama süresini ve birlikte çalışabilirliği iyileştiriyor.

 

Sipariş yönetimi “olgunlaşmış” bir alan ve piyasadaki mevcut çözümler de oldukça katı. Dynamics 365 Intelligent Order Management ile şirketler, yeni sipariş alımı, siparişleri karşılama ve teslimat yöntemi eklemek için 200’den fazla Microsoft Power Platform bağlayıcısından oluşan bir ekosistemden kullanıma hazır önceden oluşturulmuş bağlayıcıları kullanabiliyor. Bu, talep yoğunluğunda kolayca ölçeklendirme yapmaya yardımcı oluyor.

 

Sipariş sözünüzü yerine getirin

Çözüm, mevcut envantere dayalı olarak her bir siparişin nasıl yerine getirileceğine dair gerçek zamanlı önerilerde bulunuyor. Bunun için yapay zekadan faydalanılıyor. Aynı zamanda olası seçimlerin etkileri hakkında bilgi ve öngörüler sağlıyor.

Burada, istisnaya dayalı yönetim kullanılıyor. Böylece kullanıcılar, herhangi bir sipariş yolunu ayarlamak ve değiştirmek için tam görünürlüğe ve erişime sahip oluyor. Kara süreçlerinde yalnızca bu istisnalar görülebiliyor. Makine öğrenmesiyle kullanıcının her istisnaya nasıl tepki verdiğini öğreniliyor. Bu sayede daha iyi öneriler sunuluyor.

 

Gerçek zamanlı envanter görünürlüğü elde edin

Dynamics 365 Intelligent Order Management’ın en önemli ayırt edici özelliklerinden biri, gerçek zamanlı envanter görünürlük hizmetidir. Sipariş karşılamayı optimize etmek ve bu süreçte nakit akışını iyileştirmek için kanal genelinde optimum stok seviyelerini sağlamak üzere gerçek zamanlı envanter verileri kullanılıyor.

 

Tüm sipariş yaşam döngüsünü yönetin

Gerçek çok-kanallı deneyim sunmak için sipariş alımından teslimata kadar ürünün tüm yaşam döngüsünü merkezi olarak yönetmek gerekiyor. Dynamics 365 Intelligent Order Management, sipariş yolculuğunun her adımında gerçek zamanlı görünürlük sunuyor. Özelleştirilebilir ve entegre panolarla, gerçek zamanlı yerine getirilebilecek öngörüler sağlanıyor. Böylece tedarik zinciri ekibi kısıtlamaların üstesinden gelmek için doğru önlemleri alabilmesi kolaylaşıyor. Müşteriye zamanında teslimat için operasyonel verimlilik izlenebiliyor.  Bu da süreçlerin iyileştirilmesine destek oluyor.

Dynamics 365 Intelligent Order Management ayrıca siloları bölerek kuruluşların şubeleri ve genel müdürlüklerinde birden çok sistem kullansalar bile siparişin tek bir görünümünü elde etmesini sağlıyor. Sistem ayrıca kuruluşların iade süreçlerini kolaylaştırmasına yardımcı oluyor.

Bu çözümün iş kullanıcıları için oluşturulması da bir diğer önemli fark. Böylece sipariş akışlarının her değiştirilmesi gerektiğinde IT desteğine duyulan ihtiyaç ortadan kalkıyor.

 

Hızla kurun ve çalıştırın

Son olarak, Dynamics 365 Intelligent Order Management’a geçiş, kolayca yapılabiliyor. Dynamics 365 Intelligent Order Management, hizmet olarak yazılım (SaaS) olduğundan Microsoft bulutunda çalışıyor.

İşletmeler, önceden oluşturulmuş bağlayıcılar ile çeşitli sipariş alımı, karşılama ve teslimat ortaklarını destekleyebiliyor. Böylece en yüksek sipariş hacimleri sırasında kolayca ölçeklendirme yapabiliyor. Bu sipariş düzenleme motoru, 200’den fazla önceden oluşturulmuş bağlayıcıya sahip olan ve herhangi bir iş kullanıcısının bu ekosisteme anında bağlanmasına olanak tanıyan Power Platform üzerine kuruluyor.

Herhangi bir ERP, CRM veya depo yönetimi gibi mevcut kurumsal sistemlerinizle kolayca entegrasyon sağlıyor. Ayrıca Dataverse kullanımıyla veriler sorunsuz bir şekilde senkronize edilebiliyor. Hem Dynamics 365 hem de Dynamics 365 olmayan işletme uygulamalarıyla sorunsuz çalışıyor. 30 Temmuz 2021’de kullanıma sunulacak Microsoft Dynamics 365 Intelligent Order Management tanıtım videosunu buradan izleyebilirsiniz.

 

Microsoft tarafından geliştirilen çözümler, pandemi ile köklü bir değişimden geçen süreçlerde işletmelere ihtiyaç duydukları çözümleri sunmaya devam ediyor. Bu çözümlerden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com adresinden ulaşabilirsiniz.

 

 

Kaynak: https://cloudblogs.microsoft.com/dynamics365/bdm/2021/03/02/adapt-quickly-and-fulfill-efficiently-with-dynamics-365-intelligent-order-management/