Microsoft Dynamics 365 Customer Insights ile ekosistem genelindeki verileri esnek bir müşteri veri platformuyla birleştirin.
İşletmeler için rekabette en farklılaştırıcı unsurlardan biri sundukları müşteri deneyimidir. Günümüzün dijital ekonomisi, müşterilere her temas noktasında olağanüstü deneyimler sunmayı gerektiriyor. Başarıyı hedefleyen işletmeler, müşterilerine kişiselleştirilmiş deneyimler ve etkileşimler sunmalı. Bunun için de büyük miktardaki verilerden etkili bir şekilde yararlanmaları gerektiğinin farkındalar. McKinsey araştırmasına göre, müşteri verilerini içgörüler için kullanan kuruluşlar, 2-3 yıl içinde yüzde 5-10 arasında gelir artışı elde edebilir. Bununla birlikte maliyetlerini de yüzde 15-25 oranında azaltabilirler. Ancak işletmelerin birden fazla iş kolunda kullandığı çok sayıda uygulama ve sistem var. Dolayısıyla bu içgörüleri eyleme geçirilebilir hale getirmek zorlu bir süreç oluyor. Ayrıca tek bir doğruluk ve içgörü kaynağı elde etmek için tüm bu verileri birleştirmek de pek kolay değil.
Bir müşteri veri platformu olan Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, tam bu noktada devreye giriyor. Dynamics 365 Customer Insights, önce farklı sistemlerden tüm verileri alıp yorumluyor. Yapay zeka (AI) kullanarak bu verilerden içgörüler elde ediyor. Ardından bu içgörüleri doğrudan eylem geçirmeyi mümkün kılan iş uygulamalarına taşıyor.
Verileri almak ve birleştirmek
Dynamics 365 Customer Insights ile tüm uygulamalarınızdan ve etkileşim kaynaklarınızdan veri toplamak için gereken süre azalıyor. Önceden oluşturulmuş bağlayıcılar, Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure SQL Veritabanı, Microsoft Azure Blob Storage, Salesforce ve SAP gibi birinci ve üçüncü taraf veri kaynaklarından veri çekme sürecini kolaylaştırıyor. Dynamics 365 Customer Insights, etkileşim içgörüleri (önizleme) özelliğine sahip. Bu özelliğiyle, web sitelerinden, mobil uygulamalardan ve bağlı ürünlerden gelen sinyalleri yakalıyor. Veriler alındıktan sonra üç aşamalı bir süreç uyguluyor. İlk aşamada verileri haritalıyor. İkinci aşamada eşleştiriyor. Üçüncü aşamada ise birleştiriyor.
İş kollarında ve etkileşim sistemlerinde aktivasyon
Dynamics 365 Customer Insights, doğrudan işletmenizin her gün kullandığı uygulamalar ve sistemler içinde içgörülerin ortaya çıkarılmasına yardımcı oluyor.
Dynamics 365 Customer Insights ile birleştirilmiş profilleri, ölçümleri veya segmentleri işinizle ilgili uygulamalara aktarmak mümkün. Pazarlama ekibinize hedeflenen olası satış için müşteri segmentleri sağlayın. Satış ekibine çapraz satış ve üst satış önerileri sunun. Proaktif kanallar-arası destek sağlamak için müşteri hizmetlerini güçlendirin. Zengin bir API koleksiyonu sayesinde Dynamics 365 Customer Insights’ı üçüncü parti çözümlere veya CRM’ler, e-posta otomasyon araçları, sosyal medya platformları, POS, ERP ve daha fazlası gibi kendi uygulamalarınıza bağlayabilirsiniz.
Uyarlayın ve genişletin
Dynamics 365 Customer Insights, kuruluşunuzdaki verileri birbirine bağlar. Bununla birlikte kaynaklarınızı isteğe bağlı olarak ölçeklendirebilir ve destekleyebilir. Microsoft Power Platform çözümlerine yönelik önceden oluşturulmuş bağlayıcılar, benzersiz bir müşteri yolculuğu düzenlemek ve kişiselleştirmek için daha fazla yol sağlar. Bu sayede genişletme yapmak kolaylaşır.
- Microsoft Power Apps kullanarak yerleşik müşteri öngörüleri ile özel uygulamalar oluşturun.
- Gösterge tablolarını ve raporları özelleştirmek için müşteri verilerinizi Microsoft Power BI ile bağlayın.
- Microsoft Power Automate kullanarak müşteri sinyallerine yanıt olarak iş akışlarını tetikleyin.
Etkili müşteri deneyimleri, dijital dünyada kritik bir önem taşıyor. Bunun için verileri, eyleme geçirilebilir içgörülere dönüştürmek gerekiyor. Microsoft Dynamics 365 Customer Insights ile işletmeler, müşterilerinin bütünsel bir görünümüne kavuşuyor. Bu da kişiselleştirilmiş müşteri deneyimlerini daha kolay oluşturulabilmek anlamına geliyor. Dynamics 365 çözümlerinden Pargesoft uzmanlığıyla faydalanmak için bize info@pargesoft.com üzerinden ulaşabilirsiniz.