Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Power Platform 2020 sürümü 2. Dalga planları duyuruldu. Yeni yeteneklerin bir derlemesi olan 2. dalga, Ekim 2020 ve Mart 2021 arasında sunulacak.
Bu yılın ikinci sürümü olan Microsoft Dynamics 365 ve Microsoft Power Platform 2020 sürümü 2. dalgası ile yüzlerce yeni özellik ve iyileştirme geliyor.
Öne Çıkan Dynamics 365 Özellikleri
Dynamics 365 Sales: İş birliği araçları, müşteri bilgilerine hızlı erişim için yeni bir mobil deneyim ve aşağıdan yukarıya satış tahmin süreçlerini yerel olarak oluşturmak ve yönetmek için öngörü süreçlerinde yeni geliştirmeler de dahil daha basitleştirilmiş deneyimler için güncellemeler içeriyor.
Dynamics 365 Sales Insights: Satış hızlandırma, konuşma zekâsı, ilişki zekâsı ve satış ekiplerinin en iyi fırsatları ortaya çıkarmasına yardımcı olmak için öngörülü potansiyel satış ve fırsat puanlamaları içeren gelişmiş tahmin ve satış potansiyeli zekâsı ile Dynamics 365 Sales Insights için dijital satışa yönelik çok sayıda alanda yatırımlar devam ediyor.
Dynamics 365 Customer Service: Satış ve müşteri temsilcilerinin aynı anda birden çok oturuma katılmalarını sağlamak için temsilcilerin verimlilik yeteneklerini artıran özellikler geliyor. Dynamics 365 Customer Service, Müşteri Hizmetleri için Omnichannel, mobil uygulamalar, Microsoft bot çerçevesi ve giden mesajlaşma kanalları ile entegrasyon sağlamak için ek genişletilebilirlik seçenekleriyle geliştiriliyor.
Dynamics 365 Customer Service Insights: Müşteri sorunlarını hızlı ve kolay bir şekilde çözmek için benzer vaka önerileri kullanarak müşteri temsilcilerine destek olacak yeni özellikler ekleniyor. Yeni bir analitik görünüm, Müşteri Hizmetleri yöneticilerinin dikkat edilmesi gereken kilit destek alanlarına odaklanmalarına yardımcı oluyor. Bu önemli noktalar doğrudan temel Customer Service Hub (Müşteri Hizmetleri Merkezi) uygulamasına dahil edilecek, böylece kullanıcılar uygulamalar arasında geçiş yapmak zorunda kalmadan bağlamdan iç görü elde edebilecek.
Dynamics 365 Remote Assist: Senaryoları çağrıların ötesine genişleterek teknisyenlerin servis ve onarım verilerini toplama, anket ve gözden geçirme gibi faaliyetleri gerçekleştirmelerine ve bağımsız olarak servis işlemlerinden hizmet iç görüleri elde etmelerine olanak tanıyor. AR özelliği etkin olmayan cihazların değiştirilmiş işlevselliğe sahip olması, teknisyenlerin daha fazla ortamda sorunları ilk seferde daha hızlı çözmelerini sağlıyor.
Dynamics 365 Field Service: Önemli KPI’ları ve iş emri tamamlama metriklerini izlemek için yeni bir Field Service panosu da dahil olmak üzere akıllı özellikler eklenmeye devam ediyor. Proaktif hizmet sunumu sağlamak için birçok kullanıcı deneyimi geliştirmesi bulunuyor. Field Service mobil uygulaması, anlık bildirimleri ve gerçek zamanlı konum paylaşımı gibi özelliklerle zenginleştirildi. Bu sürüm dalgası aynı zamanda çok günlük manuel zamanlama ve gelişmiş beceri tabanlı eşleştirme gibi zamanlama geliştirmelerini de içeriyor.
Dynamics 365 Marketing: Düzen seçenekleri, yakınlaştırma ve performans iyileştirmeleri gibi müşteri yolculuğu tasarımı deneyimini geliştiriyor. Microsoft Teams üzerindeki canlı etkinlikler ve toplantılarla entegrasyon, kullanıcıların bir web semineri sağlayıcısı olarak canlı etkinlikler oluşturmasına ve yönetmesine olanak tanıyor. Segmentasyon, müşteri segmentleri oluşturmak ve kullanmak için yeni bir doğal dil deneyimi ile geliştirilerek karmaşık segmentler oluşturmak için gereken özel becerilere ihtiyacın ortadan kaldırılmasına yardımcı oluyor.
Dynamics 365 Customer Insights: İş kolu deneyimlerini etkinleştirmek ve genişletmek için Microsoft Power Platform’u kullanarak veri alımı ve birleştirme, segmentasyon ve genişletilebilirlik özelliklerini geliştirmeye devam ediyor. Örneğin, kullanıcılar Microsoft Power BI ile daha derin müşteri bilgileri edinebiliyor, Microsoft Power Apps ile özel uygulamalar oluşturabiliyor ve Microsoft Power Automate’i kullanarak analizlere ve sinyallere dayalı iş akışlarını tetikleyebiliyor.
Dynamics 365 Human Resources: Çalışan deneyimini dönüştürmek için izin ve devamsızlık ile yan hak yönetimi yetenekleri gelişiyor. Çalışanlar ve yöneticiler doğrudan Microsoft Teams’den izin ve devamsızlığı yönetebilecek. İşe alım ve bordro partnerlerine entegrasyon sağlayan bir HCM ekosistemi oluşturmaya devam ediliyor.
Dynamics 365 Commerce: Yerleşik deneme yetenekleriyle pazarlamacıların ve geliştiricilerin e-ticaret sitelerini kolayca oluşturmalarını ve yönetmelerini sağlayan özellikleri genişlemeye devam ediyor. Müşterilerin COVID etkisi karşısında başarılı olmalarına yardımcı olmak için mağaza içi ve araca teslimat senaryoları geliştiriliyor. Ayrıca, yapay zekâ destekli “benzerlerini satın alın” önerileri ve Bing for Commerce üzerinden akıllı arama deneyimleriyle çevrimiçi ve mağaza içi etkileşimin ve dönüşümlerin daha kolay artırılması sağlanıyor.
Dynamics 365 Fraud Protection: Dynamics 365 Commerce ile entegrasyon ve yeni bir “manuel inceleme” özelliği ekleniyor. Bu yeni özellik kullanıcıların, inceleme için işlemleri işaretlemek üzere Fraud Protection kurallarını kullanmalarını sağlıyor.
Dynamics 365 Finance: Finans kullanıcılarının manuel olarak tamamladığı süreç sayısını azaltmak için ortak görevlerin otomatikleştirilmesine yönelik odak sürüyor.
Dynamics 365 Supply Chain Management: Bellek içi hizmetler ile tedarik ve üretim planlamasını neredeyse gerçek zamanlı olarak gerçekleştirmek üzere üretim için planlama optimizasyonu genişletiliyor. Product Information Management (Ürün Bilgi Yönetimi) geliştirmeleri, mühendislik değişiklik yönetimi ve üretim sürüm oluşturma yeteneklerini içeriyor. Cost Management (Maliyet Yönetimi) küresel şirketlerin çift para birimi ve çift değerleme sağlayarak birden fazla maliyet muhasebesi tutmasını sağlayacak yeni özelliklere sahip. İş kartı cihazındaki geliştirmeler arasında yeni bir kullanıcı deneyimi ve seri numaralarının bildirilmesini sağlayan yeni bir özellik bulunuyor.
Dynamics 365 Project Operations: Ekipler arasında satıştan finansa başarı yakalamak için gereken görünürlüğü, iş birliğini ve öngörüleri sağlamak için operasyonel iş akışlarını birleştiriyor. Project Operations, daha fazla fırsat kazanmak, teslimatı hızlandırmak, çalışanları güçlendirmek ve karlılığı en üst düzeye çıkarmak için satış, kaynak bulma, proje yönetimi ve finans ekiplerini tek bir uygulamada birleştiriyor.
Dynamics 365 Guides: Bu sürüm dalgasında akıllı iş akışlarındaki güncellemelere öncelik veriyor. Verilerden ve yapay zekâ yeniliklerinden yararlanarak, çalışma talimatları operatör girişlerine göre anında ayarlanacak şekilde yapılandırılabiliyor. Ayrıca, öngörüler, zaman izleme verilerini kullanmayı ve bu verileri işletmeye bağlamayı kolaylaştırıyor.
Dynamics 365 Business Central: Bu sürüm dalgasına yönelik yatırımlar arasında, hızla büyüyen bir müşteri tabanının taleplerini karşılamak için hizmet geliştirmeleri, gelişmiş performans, dosya depolama alanı yönetimi, Grup KDV’si desteği ile birlikte coğrafi genişleme, en çok talep edilen özellikler ve Microsoft Teams ile daha derin entegrasyon yer alıyor.
Öne Çıkan Power Platform Özellikleri
Power Apps: Tüm yetenek seviyelerindeki Power Apps geliştiricileri için önemli iyileştirmeler içererek web ve mobil cihazlarda oluşturulan uygulamaların kullanılabilirliğini ve çok yönlülüğünü geliştiriyor.
Power BI: Bir veri kültürünü yönlendiren üç temel alana yatırım yapıyor: şaşırtıcı veri deneyimleri, modern kurumsal BI ve kararların verildiği iç görüler.
Power Automate: Power Automate geliştirmeleri, WinAutomation’ın en iyi özelliklerini bulut tabanlı AI oluşturucu ve otomatik akışlardaki bağlayıcı tabanlı yeteneklerle birleştiriyor. Bu yeni sürüm, kullanıcılara Office uygulamalarından on yıllardır güncellenmemiş eski terminal uygulamalarına kadar her şeyi otomatikleştirmenin bir yolunu sunacak. Ayrıca, bulutta çalışan otomatik akışlardaki geliştirmeler daha zengin otomasyon ve onay deneyimlerini içerecek.
Power Virtual Agents: Power Virtual Agents, daha zengin içerik oluşturmak için araçlar, Adaptive Cards yetenekleri, belgelerden konu önerileri, gelişmiş Power Automate entegrasyonu, akıllı hoparlörlerle ses entegrasyonu, botun görünümünü ve hissini özelleştirmek için tema oluşturma ve çok daha fazlasını içeren yazma deneyiminde genişletilmiş yetenekler getiriyor.
Yeni özellikleri daha detaylı bir şekilde incelemek için Dynamics 365 ve Power Platform 2020 sürüm dalgası iki planlarını inceleyebilirsiniz.
Pargesoft uzmanlığı ve deneyimiyle işletmenizin Dynamics 365 ve Power Platform yeteneklerinden faydalanması için bizimle info@pargesoft.com üzerinden iletişime geçebilirsiniz.