VoC Programlarında Başarının 4 Prensibi

VoC Programlarında Başarının 4 Prensibi

Günümüzde müşteriler bildirimlerine yaklaşık 60 dakika içerisinde geri dönüş bekliyor. Bu noktada işletmeler, müşterinin sesi (VoC) çözümleri ile hem müşteri memnuniyetini artırıyor hem de ihtiyaçlara en hızlı biçimde ve etkin karşılıklar veriyor.

İşletmenizin Esnek ve Dirençli Olmasını Sağlayın

İşletmenizin Esnek ve Dirençli Olmasını Sağlayın

İşletmeler, bugün göz korkutan zorluklarla karşı karşıya. Çünkü COVID-19 yaşama ve çalışma şeklimizi hızla değiştirdi. Microsoft Business Applications ekibinin bu süreçten öğrendikleri size de rehberlik sunarak işinizi kolaylaştırabilir, organizasyonunuzu hem bugünün hem geleceğin zorlukları karşısında esnek ve dirençli hale getirmenize yardımcı olabilir.

Covid-19 Çalışma Şeklinin Geleceğini Nasıl Değiştirdi?

Covid-19 Çalışma Şeklinin Geleceğini Nasıl Değiştirdi?

Koronavirüs pandemisi nedeniyle milyonlarca insan artık evlerinden çalışıyor. Görünen o ki uzaktan çalışma sistemi, işlerini uzaktan yürütebilen çalışanlar için salgın tehlikesi sona erdikten sonra da devam edecek. Peki, bundan sonraki sürece dair öngörüler neler?

Perakende sektörünü yeniden şekillendirmesi beklenen heyecan verici yeniliklerin hayata geçirilmesinde müşteri verileri platformu Microsoft Dynamics 365 Customer Insights önemli rol oynayacak.

Dynamics 365 Customer Insights müşteri verileri platformu perakendedeki inovasyonları destekliyor

Endüstri analistlerine göre 2020 yılında perakende sektörünü yeniden şekillendirmesi beklenen heyecan verici yenilikler gelecek. Bu yeniliklerin hayata geçirilmesinde müşteri verileri platformu Microsoft Dynamics 365 Customer Insights önemli rol oynayacak. Perakende sektörüne önemli değişimlere yol açması beklenen yeni trendlerin beraberinde belli fırsatlar ve veriyle ilgili zorluklar getirmesi bekleniyor. Bu fırsatlar ve zorluklardan bazıları şöyle: Artırılmış gerçeklik…

Details