Müşteri
KYOCERA Document Solutions Turkey
Partner
Pargesoft
Ürün ve Hizmet
Microsoft Dynamics 365 Business Central
Endüstri
Fotokopi Makinesi ve Lazer Yazıcı
Organizasyon Büyüklüğü
50 – 999 çalışan
Ülke
Türkiye
Kyocera Bilgitaş Turkey Doküman Çözümleri A.Ş., pek çok farklı platform üzerinden yönettiği veri akışını Pargesoft ile Microsoft Dynamics üzerine taşıdı.
1982 yılında kurulan, Türkiye’nin önde gelen doküman yönetimi çözümleri ve hizmetleri kuruluşlarından biri olan KYOCERA Bilgitaş Turkey Doküman Çözümleri A.Ş. uluslararası tecrübesi ve maliyetleri azaltan, verimliliği artıran, çevreyi koruyan fotokopi, yazıcı, yazılım ve servis çözümleri ile Türkiye’deki satış kanalına ve müşterilerine en iyi hizmeti vermeyi amaçlıyor.
Geçmişte verilerini farklı platformlarda tutarak işlem yapan firma, iş süreçlerini uçtan uca entegre bir çözüme terfi ettirmek için 2013 yılı başlarında ERP arayışına girdi. KYOCERA Bilgitaş Bilgi Teknolojileri Sistem Yönetmeni İlhan Berberler, o dönemi şöyle anlatıyor: “2013’ün başlarına kadar verilerimizi Excel, muhasebe uygulamaları, teknik servis programları, depo yönetim terminalleri gibi pek çok farklı yazılım ve platform üzerinde tutuyorduk. Verinin departmanlar arasında yeterince aktif ve eşzamanlı şekilde paylaşılamaması, ERP ihtiyacını doğurdu. Birbiriyle ilişkisiz pek çok farklı yazılım yerine tek bir platform üzerinde çalışmak istedik. Bu noktada araştırmalar yaparak birçok firma ile görüştük ve 2013 yılı içerisinde Pargesoft danışmanlığında Microsoft Dynamics ERP çözümünde karar kıldık.”
Pargesoft tecrübesiyle sorunsuz geçiş
Pargesoft’un sektörel deneyimi, müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ve iş ihtiyaçlarına özel olarak tasarlanmış dikey çözümleri, Kyocera Türkiye‘nin ERP ve danışman tercihinde etkili oldu. Firma ERP’ye geçiş hazırlıklarını hızla tamamladı ve yaklaşık 2,5 senelik dönem içerisinde, bütünleşik yapının oluşması için gerekli bütün evreleri gerçekleştirdi. Bu noktada Pargesoft’un danışmanlığı, sürecin eksiksiz ve sancısız ilerlemesi için kritik önem taşıdı. Geçiş sürecinde Kyocera Türkiye‘nin işleyiş sisteminde pek çok değişiklik olduğunu ifade eden İlhan Berberler, “Yeni bir yapıya geçmek, beraberinde sistem üzerinde pek çok değişikliği de getiriyor. Kyocera Türkiye olarak ERP’ye geçerken biz de bu süreçlerden geçtik. Ancak şunu belirtmek gerek ki Pargesoft’un da katkılarıyla hiçbir sıkıntı yaşamadan geçişi tamamladık. Geldiğimiz noktada, Microsoft Dynamics ürünlerini kullanmaktan dolayı çok memnunuz.”
Kyocera Türkiye, kullandığı Microsoft Dynamics ERP çözümleriyle, satış odaklı yapısını planlama odaklı yapıya dönüştürerek hem verimliliğini artırdı hem de uzun vadeli tutarlı planlarla şirketin büyüme vizyonunun önüne geçecek riskleri en aza indirdi.