tr en
Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM’i keşfedin
Sizin çalıştığınız gibi çalışan CRM’le satışları, memnuniyeti ve hizmeti artırın

Konu müşteri ilişki yönetimi (CRM) olduğunda iletişim anahtardır. İdeal CRM çözümü, çalışanlarınızın müşterilerle iletişim kurma ve birbirleriyle çalışma yolunu kolaylaştırmalıdır. Araçlarla ne kadar rahat olurlarsa işlerinde de o kadar verimli olacaklardır. Ayrıca bildiğiniz bir görünüm ve kullanımdan daha rahat ne olabilir?

Microsoft Dynamics CRM’nin iş akışı otomasyonu ve analitikleri gibi güçlü özellikleri sayesinde satış, pazarlama ve hizmet personelinizin sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak için kolayca bilgi paylaşmasını ve görevleri yönlendirmesini sağlayabilirsiniz.

Dynamics CRM

Neden Microsoft’un CRM çözümü?
Her çalışanın satışları, memnuniyeti ve hizmeti kullanabilecekleri CRM yazılım çözümleriyle artırmasını sağlayın. Microsoft Dynamics CRM, Microsoft ürünleri gibi ve onlarla birlikte çalışır ve bu da, çalışanlarınızın daha kısa bir öğrenim eğrisiyle hızla çalışmaya başlayabileceği ve önemli olan hususa, yani müşterilerinize odaklanabileceği anlamına gelir.

Müşterilerinizin işletmenizi aşağıdaki temel CRM özellikleriyle hatırlamasını sağlayın:

Satış gücü otomasyonu
Satış gücünüzün daha karlı ilişkiler kurmasına yardımcı olmak için müşteri ilişkileri, satış fırsatları ve satın alma modellerine dair 360 derece görünüm sağlayın.

Müşteri hizmeti
Hizmet çalışanlarınızın müşterilerle yanıtları ve bilgileri kolaylıkla paylaşmasını sağlayan entegre etkileşim ve bilgi yönetimiyle yüksek değerli müşteri hizmeti sağlayın.

Pazarlama
Alıcı trendleri, davranışları ve pazarlama ekiplerinizin gerçek zamanlı sonuçları takip etmesini ve Yatırım Geri Dönüşünü (ROI) optimize etmesini sağlayan teklifleri analiz ederek daha etkili pazarlama kampanyaları planlayın, uygulayın ve ölçün.