tr en
Hizmet Yönetimi

Microsoft Dynamics AX ile hizmet işlemleri için planlama, takip ve karar almayı kolaylaştırın

Microsoft Dynamics AX’teki hizmet yönetim özellikleriyle verimliliği maksimuma çıkarın, maliyetler ve gelirleri anlayın ve karlılığı geliştirin.

Çalışanların daha akıllı ve hızlı bir şekilde çalışması için özelleştirilmiş bir görünümde ilgili görevler ve bilgileri sunan Görev Merkezlerini kullanarak hizmet çalışanlarınız kolaylıkla global müşteri gereksinimleri için özelleştirilmiş hizmet sözleşmeleri oluşturabilir, otomatik olarak hizmet siparişleri oluşturabilir ve vaatlerle zamanında uyumluluk sağlar.

Rol Odaklı raporlar, uyarılar ve özelleştirilmiş performans puan çizelgelerini kullanarak temel verileri takip edin.


 

Microsoft Dynamics AX’teki hizmet yönetimiyle aşağıdakileri gerçekleştirebilirsiniz:

  • Gelişen müşteri taleplerini karşılayın. Sürekli değişen hizmet gereksinimlerini yönetmek için hizmet sözleşmeleri oluşturma ve koruma sürecini kolaylaştırın.
  • Finansmanı etkili şekilde yönetin. Borçlu ve alacaklı hesabı yönetimini kolaylaştırın; hizmet siparişlerinin gerçek maliyetlerini takip edin; faturalandırmayı izleyin ve yönetin; çoklu gelir modellerini yönetin.
  • Operasyonel süreçler hakkında bilgi edinin. Verilerin yeniden girilmesini minimuma indiren ve doğru, gerçek zamanlı bilgilerin kullanılabilirliği sağlayan entegre süreçlerle zaman tasarrufu sağlayın ve hataları azaltın.
  • Hizmet kalitesini maksimuma çıkarın. Hizmet siparişleri için otomatik planlamayla kaynak kullanımını optimize edin; müşteri geri bildirim raporları hazırlayın; kar ve zarar rakamlarını analiz edin; performansı anlamak ve kar elde etmek için operasyonel verimliliği takip edin.