tr en
ERP
Axapta’dan Dynamics 365 for Operations’a uzanan inovasyon yolculuğu

İş dünyası bugün tüm kararlarını veriye dayalı almak istiyor ve bunun için ellerinde harikulade bir araç seti var: Microsoft Dynamics 365 for Operations. Eksiksiz bir ERP çözüm setinden oluşan Dynamics 365 for Operations, büyük şirketler için uçtan uca görünürlük, ölçeklenebilirlik ve dijital zekâ sağlıyor. Bu güçlü çözümün arka planında, iş dünyasının beklenti ve ihtiyaçlarına göre yıllar boyu kendini yenileyen ve geliştiren bir teknoloji yatıyor. Roma bir günde inşa edilmedi; Dynamics 365 for Operations sisteminin gelişim sürecinde de yirmi yıllık emek var.

Microsoft'un Windows 98'i piyasaya sürdüğü 1998 yılı içinde yayınlanan IBM Axapta, bugünkü Dynamics 365 for Operations'a uzanan inovasyon yolculuğunun ilk adımı olarak kabul ediliyor. Temelinde, daha önceki Concord XAL sisteminin iş süreçlerini barındıran Axapta 1.0 sürümünde finans, ticaret, envanter yönetimi, lojistik ve üretim çözümleri bulunuyordu. Nesne yönelimli bir teknoloji olarak ABD ve Danimarka'daki orta ölçekli şirketler için geliştirilen Axapta, SQL Server ve Oracle veritabanlarını destekliyordu. Bir yıl sonra gelen Axapta 2.0 sürümünde proje muhasebe ve depo yönetimi modülleri yer alırken, ActiveX desteği ve Axapta Object Server'ın ilk versiyonu da bulunuyordu.

Axapta'nın haklarını IBM'den satın alan Damgaard, kısa süre sonra Navision ile birleşti. Ortaya çıkan Navision A/S şirketini ise 2002 yılında Microsoft satın aldı. Aynı yıl içinde yayınlanan Axapta 3.0, 17 ülkede kullanıma sunuldu. Yenilenen güvenlik modelinin yanı sıra, Enterprise Portal ile birlikte lisans konfigürasyonu da bu sürümde yer alıyordu.

İlk isim değişikliği

Microsoft marka stratejisinde Eylül 2005'te yaptığı değişiklik kapsamında Microsoft Business Solutions yerine Microsoft Dynamics adını kullanmaya başladı. Ürünlerin adı da bu noktada değişti; Axapta'nın adı AX, Navision'ın adı NAV oldu. Birkaç ay sonra çıkan Microsoft Dynamics AX 4.0 yepyeni bir servis yönetim modülünü kurumlara sunuyordu. Tam Unicode desteğini ilk kez veren bu sürüm aynı zamanda Uygulama Entegrasyon Framework'ünü de dünyaya tanıttı.

Dynamics AX 2009 adıyla çıkan 5. versiyon, Office uygulamalarını andıran bir tasarıma kavuştu. Bu sürümde sadece yeni özellik ve modüller değil, Microsoft'un sunduğu pek çok yeni teknolojiye de yer verildi. WCF tabanlı iş akışı, SSAS/SSRS raporlama, SharePoint temelli role merkezleri, batch sunucu, yük dengeleme, kod versiyonlama kontrolü gibi pek çok teknik güçlendirme bu sürümde bulunuyordu.

İş dünyası Dynamics 365 portföyüyle tanışmadan önce uzun bir süre Microsoft Dynamics AX 2012'yi kullandı. Eylül 2011'de piyasaya sürülen bu çözüm, satış ve pazarlama gibi yeni modülleri ERP sistemine dahil etti. Ayrıca genel defter, İK, envanter yönetimi gibi pek çok modül de tepeden tırnağa yeniden tasarlandı. Dynamics AX 2012 R2 ile perakende modülü, R3 ile depo yönetimi ve ulaşım modülleri portföye eklendi. Microsoft'un bulut altyapısı Azure ile kurulum, bulut desteği ve zengin iş zekâsı küpleri, Mayıs 2015 tarihli bu sürümde kullanıcıları karşıladı.

Önce bulut, önce mobil

Geçtiğimiz yıl piyasaya sürülen Dynamics AX 7, iş dünyasının mobil ve bulut beklentilerine yanıt verecek şekilde tasarlandı. Microsoft'un Satya Nadella öncülüğünde belirlenen "önce mobil, önce bulut" vizyonu çerçevesinde, AX 7 Azure bulut altyapısı ve mobil cihaz ekranlarına odaklı bir tasarım ve teknolojiyle kullanıcılara sunuldu. Web tarayıcısı üzerinden çalışan bu sistem, abonelik bazlı bir lisanslamayla satın alınıyordu. SQL Azure veritabanında çalışan AX, ayrıca Office 365 ile de pürüzsüz bir entegrasyona sahipti.

CRM ve ERP sistemlerini Dynamics 365 adlı tek bir çözüm portföyü üzerinde toplama kararı alan Microsoft, Dynamics AX'ın adını da Dynamics 365 for Operations olarak değiştirdi. Bugün eşsiz bir verimlilik ve çok daha modern bir kullanıcı deneyimi sunan İş dünyasının beklenti ve dinamiklerine göre kendini sürekli güncelleyen Dynamics 365 for Operations, hızlı ve veriye dayalı kararlar almak isteyen kurumsal şirketlere gerçek zamanlı görüş ve bilgiler sağlıyor.

İnovasyon durmuyor. O nedenle şirketlerin ihtiyaçları değiştikçe, Dynamics 365 for Operations çözümlerinin gelecekte de buna uygun biçimde değişip yenileneceğini öngörmek mümkün.

ERP
ERP'nin geleceğinde ne var?

Eskiden kağıt faturalar, iş emri dosyaları ve hatta üzerinde çalışanların adının yazılı olduğu maaş zarfları vardı. Dijital teknolojilerin iş dünyasında yarattığı etkinin en önemli meyvesi olan Kurumsal Kaynak Planlama (ERP) çözümlerinin gelişiyle tüm bu basılı işler "yakın tarih" oldu. Peki, "yakın gelecekte" ne var?

ERP sayesinde verimliliği muazzam bir ölçekte artış gösteren kurumsal iş süreçleri; yeni bir dönüşümün eşiğinde duruyor. Bu dönüşümün ana tetikleyicileri ise Nesnelerin İnterneti ve  Endüstri 4.0 olarak sıralanıyor. İş dünyası için dolu dizgin gelen dönüşümü anlayabilmek için, öncelikle bu iki kavramı irdelemek gerekiyor:

Internet World Stats tarafından güncellenen Mart 2017 verilerine göre bugün interneti dünyada 3,7 milyar insan kullanıyor. İnsanın birbiriyle iletişim kurduğu, bilgiye anlık olarak ulaştığı ve kendisiyle ilgili bilgileri paylaştığı "internet"; yakın gelecekte dev bir "kullanıcı" kitlesine kucak açmaya hazırlanıyor: Bağlantılı (connected) cihazlar.

Akıllı sensörler, mobil aygıtlar ve diğer pek çok cihaz internete bağlanacak, birbiriyle iletişim kuracak ve kendi durumlarını merkezi sistemlere bildirecek. Gartner, sadece üç yıl sonra internete bu şekilde bağlanan 20 milyarı aşkın cihaz olacağını öngörüyor. Kısacası, Nesnelerin İnterneti ile birlikte internet kullanıcısı hem kavramsal hem niceliksel olarak köklü biçimde değişecek. İş dünyasının ve elbette ERP sistemlerinin, kendini 20 milyarlık yeni kullanıcıya hazırlaması gerekiyor.

Üretim süreçlerinde dijitalleşmenin diğer adı olan Endüstri 4.0 ise, üretim bandından mağaza katına kadar giden tüm süreçlerin birbiriyle entegre ve koordine çalışmasına olanak tanıyor. Üstelik bu yapı; içinde üçüncü partiler, müşteriler ve tedarikçilerin oluşturduğu çok daha geniş bir ağa dönüşüyor.

ERP sistemlerinin böylesi kapsamlı dönüşüme ayak uydurmasının tek yolu ise çok paydaşlı bir yapıya geçmekle mümkün olacaktır. ERP artık her bir kurumun içinde, birbirine ve yazılım platformuna bağlı sürdürülen iş süreçlerinden ibaret değil. Nesnelerin İnterneti trendiyle birlikte, kurumlar arası süreçler de dahil olmak üzere her türden kurumsal kaynağın merkezi sisteme kolayca entegre edilebiliyor olması gerekiyor. Nesnelerin İnterneti ve Endüstri 4.0, geleneksel olarak reaktif bir yapıda çalışan ERP teknolojilerinin proaktif hâle gelmelerini zorunlu kılıyor.

ERP’nin artık süreç yönetiminde, sözgelimi bakım onarım aksiyonlarını ya da üretim verimliliğini artıracak aksiyonları önerebilen makinelerle uyum içinde çalışması gerekiyor. Bu makinelerin anlık olarak gözetlenip, alınan veriler ışığında ERP’deki kritik süreçlerin tetiklendiği bir dünyaya doğru ilerliyoruz. Geleceğin iş dünyasında makineler, şirket araçları, kısıtlı kaynak olarak planlanması gereken her türden bileşen, şirket envanteri ve diğer unsurlar, Nesnelerin İnterneti ile hayatımıza giren bağlantılı cihazlar üzerinden takip edilecek. Karar mekanizmaları ise atacağı her adımda, bu cihazların ürettiği anlık veriden yola çıkarak değerlendirme yapan güçlü yapay zekâ algoritmalarından faydalanacak.

Teknolojinin öncüleri, iş dünyasının bu “makine destekli” ihtiyacına yanıt verebilmek için yapay zekâ çalışmalarında vites yükseltti. Microsoft da son yıllarda gerek kendi kurumsal çözümleri üzerinde gerçekleştirdiği inovasyon, gerekse yapay zekâ girişimlerine yaptığı kapsamlı yatırımlarla geleceğin ERP beklentilerini karşılamaya hazır. Yapay zekânın son dönemde en hızlı yükselen trendlerinden biri olan makine öğrenimini kullanan Azure Machine Learning servisleri, kullandığı öngörüye dayalı tahmin algoritmalarını Microsoft’un güçlü ve dinamik ERP çözümleri portföyü ile birleştirerek, Endüstri 4.0 devriminin gerekliliklerini bugüne ve yarına hazır biçimde iş dünyasına sunuyor. ERP’de son 15 yılın nabzını tutan Pargesoft olarak biz de Kurumsal Kaynak Planlama alanında yaşanan köklü dönüşümü Microsoft’un zengin çözüm portföyünün verdiği güvenle karşılıyoruz.

Haberler
Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi 2017 sona erdi

Microsoft’un dijital dönüşüm sürecinde yükselen yeni teknolojik çözümleri iş dünyasıyla paylaştığı, yapay zekâ, yeni nesil bulut çözümleri, nesnelerin interneti ( IoT ) gibi önemli konuların paylaşıldığı zirvede ayrıca Microsoft Dynamics 365 lansmanı da gerçekleşti.

Pargesoft Genel Müdürü Kaan Altunterim’in ana salonda tüm katılımcılara yaptığı sunumda, Total Oil Türkiye Bilgi Teknolojileri Müdürü Serhat İnce’nin de katılımı ile birlikte gerçekleştirdikleri “Total Yakıtmatik CRM Projesi” ve elde ettikleri katma değeri katılımcılar ile paylaştı…

Öğleden sonra yapılan paralel seansların ilkinde yeniden söz alan Kaan Altunterim, “Dynamics 365 / Hizmet Firmaları için ERP ve CRM” başlığında “Hizmet sektöründeki iş ve teknoloji trendleri” hakkında yaptığı konuşmasında, artan müşteri katılımı ile güçlü çalışanların varlığı ve büyümenin optimize edilerek, hizmet sektöründe yaşanan temel sorunların Dynamics 365 entegrasyonu için nasıl ortadan kalktığını anlattı. Dynamics 365’in rekabet üstünlüğünü elde ettiği alanları da ifade eden Kaan Altunterim, sektörel odaklı, bulut tabanlı ve hızlı kurulum özelliğine sahip olan çözümün aynı anda düşük toplam sahip olma (TCO) maliyetinin de öne çıktığını söyledi. Sunumun son bölümünde sahneye çıkan Tepe Güvenlik A.Ş. Bilgi Sistemleri Müdürü Berk İnağ, Tepe Grubu bünyesinde gerçekleştirilen ERP ve CRM projelerindeki deneyimlerini ve elde ettikleri kazanımları dile getirdi. Ayrıca Microsoft Dynamics 365’in müşteri deneyimi, proje satışı, kaynak sağlama, hizmet üretimi ve faturalama süreçlerinin uçtan uca yönetilebildiği tek çözüm olduğundan bahsedildiği sunum, iş zekası (BI) çözümlerini içinde barındırması ve bütünleşik bir iş analitiği çözümü olmasının ifade edilmesi ile sona erdi.

Üçüncü ve son oturumda ise Pargesoft’tan Dynamics 365 Çözüm Mimarı Volkan Acar, Dynamics 365 Enterprise modülünün, büyük ölçekli üretim işletmelerine kattığı katma değeri ve üretim süreçlerine getirdiği yaklaşımları anlattı. Life Cycle Services’in (LCS) projelerdeki yükü hafiflettiği ve başarı oranlarını nasıl artırabildiğinin konuşulduğu sunum, kalabalık bir kitle tarafından beğeni ile izlendi.

Pargesoft hakkında;

Kurumsal Kaynak Planlama Yazılımı -ERP- alanında 15 yılın üzerinde deneyimi bulunan Pargesoft, Microsoft’un Türkiye’de ERP pazarına girdiği tarihten (2002) bu yana Microsoft Dynamics ERP yazılımlarının geliştirilmesinde aktif olarak görev alan bir ekip tarafından kurulmuştur.

Pargesoft;

  • Dynamics ERP’lerinin merkezde yer aldığı “Microsoft .Net” teknolojisi ile geliştirilmiş çok sayıda B2B ve B2C portalı uygulamasına imza atmış,

  • Hizmet Sektörü Yönetimi, Madencilik Yönetimi, Üretim Optimizasyonu, Bordro Yönetimi , Ödeme Planı Yönetimi vb. pek çok Microsoft Dynamics Add-on çözümü, Microsoft tarafından tescillenmiş,

  • Başarısız ERP projelerinin yeniden ele alınması ve düzeltilmesi konusunda önemli bir deneyime sahip,

  • Microsoft Sharepoint vb. iş süreci platformları ile Microsoft ERP’lerinin bütünleştirildiği entegrasyon projelerini başarıyla hayata geçirmiş,

  • 2014 ve 2015 yıllarında “Microsoft Türkiye Yılın ERP İş Ortağı” seçilmiş,

  • < > çalışanı olan,

    Yurt içi ve yurt dışında 150’den fazla başarılı proje gerçekleştirmiş,

  • Gold ERP ve Silver CRM çözüm ortağı olarak faaliyet göstermektedir.

Haberler
Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi 2017

Pargesoft'un Ana Sponsorluğunda gerçekleşecek olan Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi 2017'ye davetlisiniz.


 

Davetlisiniz!

Dijital Dünyanın Kapıları Açılıyor

Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi 2017'yi Kaçırmayın!

İş dünyasının merakla beklediği Microsoft'un en yeni nesil Bulut teknolojilerini görücüye çıkaracağı Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi, 28 Şubat 2017, Salı günü Swissotel'de gerçekleşiyor. Değerli iş ortaklarımızla birlikte gerçekleştireceğimiz zirvede aşağıdaki konuları alanında uzman konuşmacılardan dinleme fırsatını kaçırmayın!

Büyük Veri,
Yapay Zeka,
Akıllı Sistemler,
Internet of Things (IoT),
Kurumsal Kaynak Planlama (ERP),
Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM),
Üretkenlik Çözümleri,

İş Analitiği

Aynı zamanda Microsoft Dynamics 365 lansmanının yapılacağı bu etkinlikte, Microsoft Azure servisleri ve Advanced Analytics çözümleri, Windows 10 ve yeni nesil cihazlar, Office 365 tarafındaki gelişmeler ve dijital dönüşüm senaryoları Microsoft uzmanları tarafından anlatılacak ve başarılı müşterilerimizden örnekler paylaşılacak. 

Microsoft'un dijital dönüşüm stratejisi ile uçtan uca bulut tabanlı akıllı iş çözümlerini paylaşmayı hedeflediğimiz Microsoft Kurumsal Çözümler Zirvesi'nde, günümüz teknoloji dünyasında sektörün önde gelen kurumlarının üst düzey yöneticilerinden de bu dönüşümü nasıl gerçekleştirdiklerini dinleme fırsatı bulacaksınız.

Gelenekselleşen ve bu sene de 5.'sini düzenlediğimiz etkinliğimizde sizleri aramızda görmekten büyük mutluluk duyacağız. 

 

Tarih: 28 Şubat 2017, Salı
Yer: Swissotel
Adres: Vişnezade Mh., Acısu Sokağı No:19, 34357 Beşiktaş/İstanbul

 

 

Önemli Uyarı: Swissotel otopark kapasitesinin sınırlı olmasından dolayı özellikle sabah saatlerinde büyük bir yoğunluk yaşanacağı için şahsi arabalarınız ile etkinliğe gelmeyi tercih etmemenizi öneririz.

 

 

  

 

Haberler
Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nde Dynamics 365 ERP Eğitimi

Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü’nde Microsoft Dynamics 365 (Axapta) ile ERP Eğitimi

Sosyal sorumluluk projesi dahilinde 2 yıldır Marmara Üniversitesi öğrencilerine Microsoft Dynamics 365 for Operations (Axapta) ile ERP eğitimi veren Pargesoft’a, üniversitenin İngilizce İşletme Bölümü’nden Doç.Dr. İlker Akgün tarafından teşekkür plaketi verildi. Plaketi, Pargesoft adına Satış ve Pazarlama Müdürü M. Aydın Karabacak aldı.

Marmara Üniversitesi, Microsoft Türkiye ve Pargesoft arasında yapılan sosyal sorumluluk projesi iş birliği kapsamında, Marmara Üniversitesi İngilizce İşletme Bölümü öğrencilerine uygulamalı Microsoft Dynamics 365 for Operations (Axapta) üzerinden ERP eğitimi verilmektedir.

2016’da başlayan eğitimler, 2017 yılında da devam etmiş ve sosyal sorumluluk projesi kapsamında ileriki yıllarda da devam etmesi öngörülmüştür.

Marmara Üniversitesi öğrencilerinin aldıkları eğitim neticesinde iş hayatında farklı kariyer fırsatları elde etmesini amaçlayan çalışmalara, Pargesoft konusunda uzman ve kıdemli personelleri ile destek vermektedir.

Pargesoft Hakkında;

Kurumsal Kaynak Planlama Yazılımı alanında 15 yılın üzerinde deneyimi bulunan Pargesoft, Microsoft’un Türkiye’de ERP pazarına girdiği tarihten bu yana Microsoft Dynamics ERP yazılımlarının geliştirilmesinde aktif olarak görev alan bir ekip tarafından kurulmuştur.

Başarı ile tamamladığı 150’den fazla ERP projesinde pek çok ulusal ve uluslararası başarılar elde eden Pargesoft, Total, IKEA, Deloitte, Ernst&Young, PWC, Adecco, Randstad, GFK, Turkish Do&Co,Türk Ytong, Simfer, 2M Kablo, Vatan Kablo, Karaca Home, Emsan, Jumbo, Saray Muhallebicisi, The Marmara Hotel, D.ream, G4S, TEB Arval, Nunhems, Mektebim Okulları, Houghton Kimya, Renault Trucks, Simge Antalis, Intermil, Sumitomo vb. yerli ve yabancı firmalarda projeler gerçekleştirmiştir. 

Türkiye’de ve dünyada pek çok başarı hikayesi yakalayan Pargesoft; Microsoft Türkiye Gold Dynamics 365 (Dynamics AXDynamics NAV & Dynamics CRM) çözüm ortağıdır.

Haberler
Gerçekleri görmek için aracılar aranıyor!

Herkesin yaşadığı sorun, kendi dünyası için en büyüktür. Her birey kendi gerçekliği kadar sorunlar ve acılar yaşar ve bu ona her zaman büyük gelir. Sorunsuz yaşayanlarımız kalmış mıdır dünya da bilinmez. Fakat sorunları çözmek için arayışta olanlarımızın sayısını düşününce dünyadaki tüm nüfusu bu listeye ekleyebiliriz.

Kimin bir derdi olsa, danışacak birilerini arar etrafta. Bazılarımız ise çok ketumdur bu konuda, anlatmayı pek sevmez ve içine atar, kendisince çözmeye çalışır yaşadığı sorunu. Çözemediği durumlarda da hastalanır ve sorunun ele geçirdiği bir kişilik haline döner.

Sorunun yaşandığı koşullarda bazen bireysel çözümler yetersiz kalabiliyor. Bu esnada dış destek talebinde bulunuyoruz. Bu talep iki türlü aktif oluyor ya profesyonel bir danışmandan ya da arkadaşlar arasında deneyimli olduğunu düşündüğümüz insanlardan seçiyoruz, sorun çözme adayını. Sorun çözmede ikili ilişkiler devreye girince, karşı tarafın da anlayış seviyesini, soruna bakış açısını ve yaklaşımını da ekstradan dikkate almak gerekiyor.

Hem ikili ilişkilerde hem de işletmelerde yaşanan sorunlar, bütünsel olarak yönetici, işletme sahibi ya da personel olması fark etmeden kişinin bütün süreçlerini etkileyen dinamikler ile kendini ortaya koymakta. Yani evdeki sorun şirkete, şirkette sorun eve, ikisindeki sorun yola (özellikle trafikteki aşırı agresif davranışlar ve anksiyete durumları) yansıyor. Bazen de yoldaki sorunlar eve ve şirkete taşınıyor...

Hepimiz, yaşadığımız sorunların içinde iken sağlıklı düşünmekten feragat ediyoruz. Kimimiz soruna odaklanırken kimimiz de sorunu yaratan konuya odaklanıyor. Kimimiz de sorun neden çıktı diyerek, ne soruna ne de sorunun kaynağına odaklanmadan sadece, kendi yaşadığı duygusal hezeyana odaklanıyor. Yaşanan sorunun içinde iken gözden kaçırdığımız şey, bu sorunun çözümünün ne olacağı ve bu durumun bizde yarattığı duygunun şiddetine bakıp, neden bu kadar yoğun yaşadığımızı irdelemek olmalı. İşte ya da ikili ilişkilerde kaybetme korkusu baskın olunca çözümlerden ziyade sorunlara odaklı hareket ediyor hale geliyoruz. Bilinçaltı denen okyanusta buzdağının tamamını gizleyerek ya geri dönüp sorundan kaçıyor ya da çarpıp o buzdağına su alıp batmaya başlıyoruz.


Sorun 1 - Ahmet’in geçtiği yanlış bir sipariş sonucu stoklarda ürün fazlası ortaya çıktı.

Ahmet’in yanlış geçtiği sipariş sonrası ortaya çıkan kaostan, Ahmet’i suçlayıp, cezalandırarak ile çözüme ulaşabilir miyiz? Cevap, tabi ki hayır. Çünkü Ahmet’in yerine gelen bir başka personelde bu hatayı pekâlâ yapabilir. Bunun önüne geçmek için, etkili bir stok yönetim sistemi kurgulanması ve onay mekanizmasının aktif edilmesi gerekiyor.


Sorun 2 - Pınar, müşterisi tarafından mail olarak gönderilen siparişi, depoya zamanında bildirmediği için sevkiyata çıkan araca müşterinin siparişleri yüklenmemiş ve müşteri tarafında büyük bir problem ortaya çıkmıştır.

Bu durumda, Pınar’a daha dikkatli olması yönünde bir uyarı verilebilir. Çıkan problemin sorumlusu olarak bu işin içinden çıkması istenebilir. Böylesi bir sorunda Pınar, iş yükünün fazla olduğunu gelen siparişleri mail ortamından Excel’e atıp orada muhasebe sisteminden stoklarını kontrol edip, sonrasında depoya bildirmenin uzun zamanının aldığını söyleyebilir. Bütün problemleri tek bir tuşla çözebileceğiniz kurumsal kaynak planlama sistemi ile müşteri kendi siparişlerini sisteme girebilir, stok durumlarını (sizin verdiğiniz izinler doğrultusunda) görebilir ve siparişini tamamlayabilir. Sisteme girilen sipariş, satış temsilcisi olan Pınar’ın onayına sunulabilir ve gerekli kontroller yapıldıktan sonra tek tuşla depoya bilgi olarak gidebilir ve rota planlaması yapılarak ürünler sevk edilebilir.


Sorun 3 - Mert, Şirketinin yapmış olduğu bir kampanya sonrasında A ürününden bir ayda toplam 100 adet ürün alana yapılacak olan ekstra %10 indirimi talep eden müşterilerine ürünleri göndermektedir. Müşterileri bu kampanya doğrultusunda 10ar 20şer sipariş geçmekte ve ayın sonunda birçoğu 100 adet ürünü tamamlamadan kampanyadan %10luk indirimleri peşin olarak almaktadır. Bu sorundan dolayı hem şirketi istediği satış adedine yaklaşamamış hem de satışlardaki karlılığı düşmüştür.

Mert’in satışlar, tutarlar ve müşteriler nezdinde sürekli adet kontrolleri yaparak satış yapmasının çok zor olduğu durumlarda şirketin uğradığı zarar neticesinde suçlanması mümkün olabilir mi? ERP sistemlerinde yer alan kapsamlı kampanya yönetim modülleri ile hem kampanyalarınızı hem de karlılığımızı takip edebilir. Otomatik olarak yapılandırılan kampanya ayarları ile personel bazında sorunların ortaya çıkmasını engelleyebilirsiniz?


Sizde, şirketinizde ortaya çıkan yaşamsal sorunlar sonrasında, personelinizi suçlayabilir, sorunları daha çok sorun olarak görebilir, kriz yönetimi için toplantılar yapabilir ve günün sonunda aynı şartlarda çalışma devam edebilirsiniz. Ya da bütün bunlardan özgürleşerek, ERP çözümlerimiz ve danışmanlık hizmetlerimiz ile tanışıp, şirket içi yapılanmada göremediğiniz ve sizler için sorun olan dinamiklerin çözüm yolunu bulabilirsiniz.